Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Home RTT, aflevering...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Home RTT, aflevering...

Wil me graag aansluiten bij de vele foto's die hier al geplaatst zijn van het oude RTT-gebouw.
    Staat op een boogscheut van de deur, jaren geleden voor de eerste keer geweest, voordat vandalen en andere specimen het gebouw ontdekt hadden, en er .... geen foto's van gemaakt. Maar is meestal zo, wat voor je neus ligt is zo vanzelfsprekend dat je het uitstelt tot morgen...
    Ondertussen ben ik er al verschillende keren geweest, alleen en met een paar leerlingen en ontdek er iedere keer nieuwe dingen (dankzij de vele bezoekers veronderstel ik).
    De politie heeft na het incidentje waar in een andere topic over werd gesproken de site ook terug op de kaart gezet en doet er op geregelde tijdstippen controle. Ze zijn zelfs zo vriendelijk om je adresgegevens te vragen voor hun "database". Zo wordt je mischien op de hoogte gehouden van de vorderingen in de verdere staat van ontbinding ?

Bedenk dat je een afgesloten site betreedt en dat je dus derhalve aanspraak kan maken op een leuk geschenkje van de mannen in het blauw.

"Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
    Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !

Re: Home RTT, aflevering...

't zijn natuurlijk niet de eerste foto's vh RTT-gebouw op dit forum, maar toch blijven het meestal (zoals hier) mooie prenten opleveren.
    Van deze serie vind ik de laatste de mooiste, speciaalste, etc ...
    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

euhm waar is dat rtt gebouw? zou er ook eens naartoe willen gaan

Comment

3 mooie maar de laatste is prachtig

Grt, Nathalie

Comment

mooie reeks, ga voor de tweede opname.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

alles is oostduinkerke, wat met de home rtt in fraipont, nessanvaux? ben er in de jaren tachtig heel veel geweest maar t lijkt niet meer te bestaan. het gebouw valt niet te vergelijken maar k zoek mensen en/of monitoren die daar geweest zijn en misschien zelfs fotos bezitten. hopelijk snel een reactie van iemand. groetjes kathleen pintens antwerpen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kathleenemieke Bekijk bericht
              alles is oostduinkerke, wat met de home rtt in fraipont, nessanvaux? ben er in de jaren tachtig heel veel geweest maar t lijkt niet meer te bestaan. het gebouw valt niet te vergelijken maar k zoek mensen en/of monitoren die daar geweest zijn en misschien zelfs fotos bezitten. hopelijk snel een reactie van iemand. groetjes kathleen pintens antwerpen
              Van die andere RTT-sites weet ik voorlopig niets, maar kan wel aan mijn nicht vragen of zij daar meer vanaf weet. Ze werkt bij het bedrijf en haar kinderen jaren naar Oostduinkerke op vakantie.
              Stuur me desgewenst een PM met je gegevens om je te contacteren.

Grt en succes met de zoektocht.

Lambert
              "Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
              Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kathleenemieke Bekijk bericht
                Momenteel is dit een opvangtehuis voor asielzoekers...Bestaat dus nog altijd.
                Sony Alpha 330 - 18/55mm (f3.5-5.6) - 55/200mm (f4.0-5.6) - 75/300mm (f4.5-5.6) - 18/70mm (f3.5-5.6) - 50mm (f1.8)

Comment

Working...
                X