Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
idd,een typisch monschau-plaat. Voor mij stoort er iets,die bomen links,ik weet niet,heb je met je levels of curves liggen spelen? Ze komen zo onnatuurlijk over?
idd,een typisch monschau-plaat. Voor mij stoort er iets,die bomen links,ik weet niet,heb je met je levels of curves liggen spelen? Ze komen zo onnatuurlijk over?
Inderdaad wat aangepast met mijn curves, maar de bomen rechts waren nogal donker in vergelijking met de zon op de huizen links, dus dat was moeilijk om te bewerken waardoor dat idd die bomen wat fletser geworden zijn...
Ik heb altijd problemen met verschillende lichtsoorten, ofwel is alles te donker of overbelicht, dat had ik met mij powerschot ook.
Mijn instellingen zullen ergens op dat moment niet goed liggen he
Last edited by easygirl; 13 september 2006, 15:53.
Reden: verkeerd woord
Misschien eens proberen je licht te meten op de lichte partijen en dan op de donkere en zo ergens daartussen je belichting instellen.OFwel 2 foto's maken ofzo...
Comment