Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Ik heb geprobeerd het effect van oude albumine-foto's te verkrijgen. Het probleem daarbij was echter dat bij de iets lichtere kleuren ervan erg veel van het contrast verloren ging. Als compromis vind ik dit nog best geslaagd. Het deail is niet verloren gegaan in het contrast en de 'look' is er ook. Als ik deze week wat tijd vind probeer ik het effect nog wat dichter te benaderen en er nog een antiek-look bij te doen om het compleet te maken
Het is daar inderdaar een prachtlocatie. Helaas is het ook redelijk bekend als decor voor een hele serie films en stikt het daar dus van de toeristen (weggekloond) en oplichters. Deze hebben daar echt de plek van hun leven: iedereen komt er rond zonsondergang om de prachtige kleuren te zien, dus als ze lang genoeg de verkeerd weg wijzen naar de gratis ingang, betaal je uiteindelijk toch om daar niet voor niets geweest te zijn. Op tijd gaan is dus de boodschap...
Comment