Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cairo: Piramide

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Cairo: Piramide

Ik heb deze foto gemaakt vorige maand (augustus) op mijn reis in Egypte, foto is getrokken met een Samsung Digimax i6.

Ik ben gewoon van op andere forums altijd een thumb te posten waar je op kan klikken voor de grotere versie ... ik zie dat het hier niet echt de gewoonte is, als het jullie stoort zeg het mij dan post ik hem volgende keer gewoon

voor de resolutie waarin hij getrokken is kun je Hier pas op deze is meer poster formaat

Ik heb de foto wat bijgewerkt daar er een voorbij kwam net toen ik de foto trok & er dus een pararplu te zien was anders.

Wat vinden jullie ervan?
    Last edited by Fabriceké; 1 september 2006, 21:45.

Re: Cairo: Piramide

Oorspronkelijk geplaatst door Fabriceké
    Ik ben gewoon van op andere forums altijd een thumb te posten waar je op kan klikken voor de grotere versie ...

Ik heb de foto wat bijgewerkt daar er een voorbij kwam net toen ik de foto trok & er dus een pararplu te zien was anders.
    Post maar wat groter hier, de richtlijnen zijn in ieder subforum als bovenste topic te vinden.

Over die paraplu ... zoiets kan gebeuren,
    maar wie of wat belet je om de foto opnieuw te maken als die persoon met de papraplu weg is?
    David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

Comment

mja spijtig genoeg de gids die al als een maniak aan mijn schouder aant trekken was ... door hem had ik al een paar mislukte foto's (gelukkig is het een digitaal fototoestel ) ... kon de groep niet langer laten wachten zeker

kzal ze volgende keer wat groter posten

groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fabriceké
        kzal ze volgende keer wat groter posten
        Je kan de foto nu ook nog veranderen door op de knop "aanpassen" te klikken in je bericht met de foto.
        Waarschijnlijk ga je dan wel wat reacties krijgen, denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dg Bekijk bericht
          Je kan de foto nu ook nog veranderen door op de knop "aanpassen" te klikken in je bericht met de foto.
          Waarschijnlijk ga je dan wel wat reacties krijgen, denk ik.

heb hem juist wat groter gemaakt

thx voor de tip & wachten nu maar hé

Comment

Nu kunnen we commentaar gaan geven hé ...
            Wel, ik zou de foto gewoon croppen tot net boven die paraplu.
            Of sterker nog, misschien is een vierkante versie (mooi rond piramide en sfinks) nóg wat leuker.
            Alleszins goed dat de sfinks zo in het midden van de piramide in beeld werd gebracht, symmetrie noemt dat.

Comment

Wel, ik zou de foto gewoon croppen tot net boven die paraplu.
              indd. simpelste oplossing is soms de beste
              mooie foto overigens
              The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Is absoluut een mooie foto. Moet ook een prachtreis geweest zijn!

Comment

thx voor de reacties mja was ook een prachtreis enkel wat lang in de bus (8u om te gaan & dan nog es terug) maar het was zeker de moeite waard

groetjes

Fabriceké

Comment

Working...
                  X