Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ingegooide ramen ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ingegooide ramen ...

    Dit kom je heel veel tegen in het voormalige grensgebied van Oost- en West Duitsland. Verlaten fabrieken.
    2 verschillende "werelden" die (door sommigen ongewild en door omstandigheden) zijn samengekomen. Het kost tijd en soms zware offers maar het kan lukken om opnieuw te beginnen. Mits de wil en het doorzettingsvermogen er is. Soms is afbraak nodig om opnieuw te beginnen. Alleen dan kan er een nieuwe "wereld" gebouwd worden. Maar samenwerking is noodzakelijk.


    Greetz X.

  • #2
    Re: Ingegooide ramen ...

    die blur past er wel bij, geeft een leuke sfeer
    Steven

    Comment


    • #3
      Re: Ingegooide ramen ...

      mooie kleuren. De blur oid geeft een mooi effect. De witte lucht is er teveel aan voor mij.
      Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

      Comment


      • #4
        Re: Ingegooide ramen ...

        Het ziet er bijna vrolijk uit! Dit in contrast met je tekst die wat somber is. De foto spreekt me aan maar het verhaal past er niet bij. Hoewel beiden apart hun verdienste hebben.

        JVG
        Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

        Comment


        • #5
          Re: Ingegooide ramen ...

          Bedankt voor de comments Dit gebouw wordt 1 dezer maanden afgebroken om plaats te maken voor nieuwbouw. Dit zijn de oorspronkelijke kleuren van het gebouw, enkel iets opgetrokken met contrast en saturatie. Of het echt jammer is van die witte lucht, misschien wel, wegcroppen is geen optie omdat er dan te weinig gebouw overblijft. En een lucht een andere kleur geven doe ik (nog) niet


          Greetz X.
          Last edited by Xarder; 27 augustus 2006, 22:50.

          Comment


          • #6
            Re: Ingegooide ramen ...

            Wat een mens niet allemaal doet om een foto te maken (ramen gaan in gooien)

            effe serieus nu:
            Ik vind het een mooie foto, gesatureerde kleuren en de blur geven er iets speciaals aan.
            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

            Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

            Comment


            • #7
              Re: Ingegooide ramen ...

              Héél speciale opname, knappe bewerking ook

              Comment


              • #8
                Re: Ingegooide ramen ...

                Ook jullie bedankt voor de comments

                Greetz X.

                Comment


                • #9
                  Re: Ingegooide ramen ...

                  Zeer geslaagde foto, mooie kleuren, leuk standpunt. Die lucht, ja, maar bon, er kan niet altijd een goddelijke lucht zijn...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ingegooide ramen ...

                    foto + bewerking = resultaat
                    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ingegooide ramen ...

                      Ook jullie bedankt

                      Greetz X.

                      Comment

                      Working...
                      X