Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik vind deze foto mooi omdat je meerwaarde geeft aan een, op architecturaal vlak, weinig geslaagde kerk. Zelf zou ik er de OOF bladeren rechts uit wegclonen. Behalve storen doen ze niks interessants met je foto.
En heeft deze foto veel neat-image gekregen? Hier komt hij nogal gladjes over.
Bedankt. Die blaadjes zorgen er (voor mij) wel voor dat je ziet dat die echt op 400mm is genomen, en dat die basiliek enorm ver stond. Wat begon als een vergelijkje (zoals JaJa onlangs met de Bigma), daar is uiteindelijk de ingezoomde foto dit van geworden.
Neatimage is niet gebruikt, maar wel nog wat andere bewerkingen (doordrukken). Dat zal het misschien zijn...
ps: een Canonian zal nog genoeg ruis zien
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...] Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Comment