Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Veurne...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Veurne...

baseliek of kerk in Veurne..

Canon 20d, sigma 10-20mm

of ?

vind het spijtig dat het detail wel niet meer zo aanwezig is bij deze 200KB beeldjes
    (prachtig om eens een modellenshoot te doen btw )

mvg
    website: www.stijnboelens.com

Re: Veurne...

ik heb de indruk dat eer nogal veel ruis in zit, ik kan er inkomen dat je in de somberte van een kerk een hogere iso nodig hebt als je uit de hand shiet maar met statief moet dat wel beter gaan.
    anders goeie composities!!
    en idd bij die tweede foto kun je er zo een model bijdenken...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nomancan
      ik heb de indruk dat eer nogal veel ruis in zit, ik kan er inkomen dat je in de somberte van een kerk een hogere iso nodig hebt als je uit de hand shiet maar met statief moet dat wel beter gaan.
      anders goeie composities!!
      en idd bij die tweede foto kun je er zo een model bijdenken...

idd,zit wat ruis op,iso 400 en nog moeten optrekken in ps,had geen statief voorhanden deze keer,spijtig genoeg

Comment

Als ik me nog herinner van in de tijd dat ik mijn plechtige communie deed waren de kleuren wat feller niet? Of is de rode mat echt zo vergaan? Kan me niet inbeelden dat het zitdeel van die stoelen deze kleur hebben. De vervorming van je lens is hier zeer leuk.

Grts Janvangent

BTW tis de St-Walburga kerk.
        Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janvangent
          Als ik me nog herinner van in de tijd dat ik mijn plechtige communie deed waren de kleuren wat feller niet? Of is de rode mat echt zo vergaan? Kan me niet inbeelden dat het zitdeel van die stoelen deze kleur hebben. De vervorming van je lens is hier zeer leuk.

Grts Janvangent

BTW tis de St-Walburga kerk.

kleuren zijn 50% gedempt,crossprocessing van E6-C41.

over de ruis: ik heb deze foto nu gezien op CRT en LCD,moet zeggen dat mijn CRT wel gecalibreed is en de crt niet,uit ervaring weet ik dat lcd's lichter van beeld zijn dan crt's.op mijn crt valt de ruis niet op in tegenstelling tot lcd's.
          daarom dat ik hem niet door neatimage gehaald heb,omdat op de print er weinig van te zien zal zijn. (monitor staat gecalibreerd met icc profiel van printservice).

Comment

Los van die ruis zijn het wel schitterende composities
            Meer foto's op mijn website

Comment

ga voor de compo van de eerste opname, is over nagedacht.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Vind ik beide prachtig en die ruis geeft de foto karakter (vind ik dan)
                Nu die lens die je gebruikt ?? Is dat een groothoeklens? Ik ben namelijk op zoek naar ééntje.
                Mooi gedaan , mooie loactie ook trouwens.
                * CANON 5D
                * www.rockshots.be

Comment

prenten met ingebouwde sfeer. De symmetrie doet er nog een schepje bovenop. Duister & grauw, maar zeker

Comment

Working...
                  X