Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ergens in valetta

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ergens in valetta

Alle commentaar is welkom!

Re: ergens in valetta

Wat vind je hier nu zelf van?
    flickr

Comment

Laat me zeggen dat ik de foto goed genoeg vind om hem hier te durven posten.

Comment

Wel ik denk dat er eventueel iets in zit maar....
        Ik word zat van er naar te kijken

Comment

Dat wordt ik van bijvoorbeeld deze ook (sorry pcwiet, het is een knappe foto, echt waar ) maar hoe komt het dat daar gewoon andere commentaar op wordt gegeven?
          Waarom bij mij die 'eek'? en dan nog tweemaal?

Ik heb hier nog niet veel fotos gepost (5 of 6, dit is mijn eerste in 'architectuur') maar van de commentaar die ik tot nog toe heb gekregen (in het algemeen) ben ik niet wijzer geworden. Veel lovends was er niet bij (kan ik begrijpen) maar iets concreet ook niet echt. Alleen Bouk kan het mooi brengen. Wat doe ik verkeerd?
          Of anders gezegd: Waarom zou ik nog posten?

Comment

nabi ... er zit gewoon een beetje teveel bewegingsonscherpte in de foto.
            Welke sluitertijd heb je voor deze foto?? zoek het eens op ...mogelijk ligt daar de oorzaak. Je zat toch niet in een kar dat door paarden werd getrokken toen je deze foto nam hé ??
            valetta is een heel mooie stad...2 jaar geleden ben ik er ook geweest en ik kan me deze plaats nog herrineren.

Comment

Bjokke

Dat is nu eens het allereerste (!) construcieve antwoord dat ik lees op al (nuja) mijn fotoposts!

Ik zat in een boot (havenrondvaart), niet gemakkelijk om te fotograferen, de sluitertijd: 1/500e.

Wat kan ik doen om de foto te verbeteren?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi
                Wat kan ik doen om de foto te verbeteren?
                ik vrees een beetje dat je deze foto niet kan verbeteren....als je geen lens hebt met image stabilisator of VR functie kan je beter foto's nemen op begane grond en eventueel op statief. Maar 1/500 is genoeg om uit de hand te kunnen fotograferen.

Comment

Euh, ik heb een Panasonic FZ30, die heeft nochtans beeldstabilisatie. Maar nu vraag ik mij af of de beweging van de boot op dat moment misschien te wild was, voldoende om bewegingsonscherpte te veroorzaken.

Ik heb nog van die foto's, maar daar zie je o.a. aan het water hoe de situatie was. Op deze foto (origineel) is geen water te zien. Ik heb moeten croppen omdat hij wat scheef stond, dus vermoed ik dat de oorzaak daar ligt.

Is die echt niet meer te corrigeren, denk je,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi
                    Euh, ik heb een Panasonic FZ30, die heeft nochtans beeldstabilisatie. Maar nu vraag ik mij af of de beweging van de boot op dat moment misschien te wild was, voldoende om bewegingsonscherpte te veroorzaken.

Ik heb nog van die foto's, maar daar zie je o.a. aan het water hoe de situatie was. Op deze foto (origineel) is geen water te zien. Ik heb moeten croppen omdat hij wat scheef stond, dus vermoed ik dat de oorzaak daar ligt.

Is die echt niet meer te corrigeren, denk je,
                    De kwaliteit zal dan aan de crop te wijten zijn.

Je zal eens moeten teruggaan vrees ik
                    flickr

Comment

Valetta is een leuke stad met heel veel cultuur en mooie gebouwen.
                      Deze foto geeft dat weer. Maar als je er naar kijkt zie je gewoon te veel.
                      Er zit naar mijn mening zoveel detail in dat het geen rustig beeld geeft waar je oog naar toe getrokken wordt. Ik denk dat ik dat een beetje mis aan je foto. Mischien had je beter een klein stuk uit de foto kunnen croppen.

Comment

jammer dat ik de opname niet kan zien, je bent trouwens de zoveelste hoor, waarbij het niet lukt.
                        ben wel nieuwsgierig , heb er drie jaar gewoont.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                        X