Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brussel 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Brussel 2

Had daarstraks ff problemen met het pasten van de foto. Bij deze is het dan hopelijk wel gelukt. Gisteren had ik dus een dagje brussel op mijn programma gezet en hier is het resultaat. Groetjes

Last edited by Goody; 3 augustus 2006, 11:56.
    Canon EOS 650D, Canon EFS 18-55mm IS 3,5-5,6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Tamron 28-75/2,8 Macro, Tamron 75-300mm, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, speedlite 430EX

Re: Brussel 2

knap maar ik denk mooier in kleur.
    Je hebt ze in een postkaartformaat gezet? mag ik weten hoe je dat hebt gedaan
    Groeten Sensor

Comment

gewoon in photoshop een nieuwe canvas gemaakt op dat formaat met zwarte achtergrond. Daarna de foto's op maat uitgesneden, omrind met een wit kaderdtje van 3 pxls. En op de zwarte canvas gesleept. Met behulp van hulplijnen gezorgd dat de foto's op dezelfde afstand van mekaar stonden en klaar is kees. Maar het was niet meteen de bedoeling om een postkaard formaat te maken. Eerst dacht een in panorama foto te maken met meer foto's maar vond dit al genoeg. Nog meer vragen, stel ze gerust

groetjes
      Canon EOS 650D, Canon EFS 18-55mm IS 3,5-5,6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Tamron 28-75/2,8 Macro, Tamron 75-300mm, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, speedlite 430EX

Comment

Jep, die kan zo in de winkelrekken!

Comment

Mooi inderdaad, en ik denk ook dat in kleur zelfs nog beter is !!!

Maareuh... Manneke pis zonder elf-en-dertig Aziaten ervoor ?
          Nikon D70... Panasonic DMC-TZ3...

Comment

knappe fotos. Kan inderdaad zo in de rekken. Maar zou het in zwart-wit houden. dit heeft een bepaald charme.
            grtz
            werner
            nikon D70 |18-200 | 70-200VR 2.8 |SB800

http://www.denduik.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dgeuens
              Mooi inderdaad, en ik denk ook dat in kleur zelfs nog beter is !!!

Maareuh... Manneke pis zonder elf-en-dertig Aziaten ervoor ?

Heeft me ook veel moeite gekost om deze foto van manneke pis te nemen. Ben snel geweest voor er weer een familie Chinezen voor ging staan. Afgedrukt tussen 2 groepen in.

Comment

Mooi postkaart

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door picasso
                  Mooi postkaart
                  yep, ook mijn gedacht.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

mooie reeks, foto rechtsonder vind ik een zeer goede opname
                    Steven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steven Crabbé
                      mooie reeks, foto rechtsonder vind ik een zeer goede opname
                      Ik heb de foto rechtsonder gepost in kleur onder de topic naam "brussel 3"

Comment

Working...
                      X