Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chateau D' Attre

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Chateau D' Attre

    Vorig weekend even aan een prachtig kasteel gestopt en dit proberen vast te leggen op foto...



    Canon D20 + Tamron 19-35
    ISO 400
    F13
    1/400
    -0.3 step

  • #2
    Re: Chateau D' Attre

    hele mooie foto, alleen heb ik de indruk dat het kasteel iets naar rechts schuin staat?

    groeten

    renaat
    canon eos 50D

    Comment


    • #3
      Re: Chateau D' Attre

      Oorspronkelijk geplaatst door gamma
      hele mooie foto, alleen heb ik de indruk dat het kasteel iets naar rechts schuin staat?

      groeten

      renaat
      dacht ik op eerste zicht ook, maar toen ik in PS 1graad naar links draaide...stond het kasteel recht, en het gras niet meer

      Comment


      • #4
        Re: Chateau D' Attre

        door de manier waarop het gras is gemaaid, wordt je aandacht vanzelf naar het kasteel geloodst.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Chateau D' Attre

          Mooie strakke beeld. Ik denk wel dat mijn voorkeur zou liggen bij een variant met de dak recht.
          vriendelijke groeten, Helen
          Updated WWW.HELENICA.NL
          ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

          Comment


          • #6
            Re: Chateau D' Attre

            Oorspronkelijk geplaatst door boerkejos
            dacht ik op eerste zicht ook, maar toen ik in PS 1graad naar links draaide...stond het kasteel recht, en het gras niet meer
            Probeer eens het kasteel alleen te draaien, en het gras zonder te draaien in een aparte layer er over te clonen. Dat het dak niet recht is vind ik hier wel storend. Prachtige foto verder.
            5DII + glas en zo

            Comment

            Working...
            X