Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Tsja, dat noemen ze hier "buiten het seizoen" ... en zo hebben we het graag
Zo zijn er nog... in de zomer zien ze me niet aan ons zeetje...
Weer heel leuk om de 'kleinheid der dingen' te kunnen aanschouwen... Helpt ons te relativeren.
Ik zou wel proberen om als eindresultaat iets meer dekking te bekomen (is nogal bleek)... Hoe dat met de Coolpix moet weet ik niet. Misschien een of twee stops onderbelichten zodat de hooglichten iets beter liggen en daarna de middentonen iets ophelderen...
Leuk om naar te kijken
Greetz, KAriboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Heb je nog andere foto's van De Haan uit de lucht, begin Nieuwe Steenweg maybe ???
Tom
Hehe, de dienen wil z'n kot zien
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Heb je nog andere foto's van De Haan uit de lucht, begin Nieuwe Steenweg maybe ???
Nog niet
Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
Ik zou wel proberen om als eindresultaat iets meer dekking te bekomen (is nogal bleek)... Hoe dat met de Coolpix moet weet ik niet. Misschien een of twee stops onderbelichten zodat de hooglichten iets beter liggen en daarna de middentonen iets ophelderen...
Ik was inderdaad al van plan om bij een volgende poging 1/3e of 2/3e stop onderbelichting in te stellen. Verder kan ik niet veel zelf instellen aan dat ding, iso en diafragma/sluitertijd doet ie volledig zelf, van raw is geen sprake
Niet waar hoor, ik kan het alleen maar aanmoedigen...
Een mooie foto Tony. Ik ben nieuwsgierig hoe je hem genomen hebt... Parapente? Heli? of ook een kite ?
Niet waar hoor, ik kan het alleen maar aanmoedigen...
Een mooie foto Tony. Ik ben nieuwsgierig hoe je hem genomen hebt... Parapente? Heli? of ook een kite ?
Ja, helaas wonen we nogal dicht tegen elkaar. Ben blij dat je het mij niet kwalijk neemt!
Is ook met een kite (Rokkaku) en een zelf in mekaar gebokst picavet dat helaas enkel vanop de grond te bewegen is (voorlopig)
Ik had al ervaring met zowel de fotografie als met kites dus ik dacht waarom de combinatie ook eens niet uitproberen
Zal nu mettertijd ervaring moeten opdoen met RC ... alle tips zijn welkom
Awel dikke proficiat...weeral een KAPer erbij in België (KAP: Kite Aerial Photography). Je bent al flink hoog gegaan met die Rok. Als je problemen of vragen hebt, vuur maar af, maar doe het misschien rechtstreeks op m'n email adres: yvan@birdseye.be, anders gaan we hier te veel Off Topic vrees ik.
btw
tramhuisje midden links
waterkasteel bovenaan 1/3 rechts
sunparks vind ik niet dadelijk, maar is er in de haan ook een sunparks, want ik dacht enkel tussen blankenberge en wenduiine
sunparks vind ik niet dadelijk, maar is er in de haan ook een sunparks, want ik dacht enkel tussen blankenberge en wenduiine
Helemaal rechtsboven in het hoekje - het kleine witte driehoekje ?
Greetz, Kariboe
Comment