Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De koepel
Collapse
X
-
-
Re: De koepel
Drie goeie vind ik toch wel...
Heb alleen de indruk dat de derde nog wat scheef staat.
-
-
Code:[B]Fotoshooter[/B] De laatste iets rechter en je hebt een topper 2:9th June 2006 50 [B]pol parasol[/B] Heb alleen de indruk dat de derde nog wat scheef staat
Ik denk dat ik weet waarom dit komt.
Midden onder de koepel staat een ster op de grond, hier ben ik op gaan staan, om een symmetrisch geheel te krijgen.
Omdat ik uit de hand fotografeerde, moest ik nogal ver achterover buigen, en dat ging moeilijk.
Mijn vrouw heeft dan maar als steun gediend, zodat ik deze foto toch kon maken.
Hierdoor ben ik met m’n fototoestel, buiten de denkbeeldige lijn van de ster op de grond en het midden van de koepel gekomen.
Dit zie ik nu pas, omdat de ramen in de koepel asymmetrische zijn geworden. (jammer)
Misschien dat dit de indruk geeft, dat de boel scheef staat.
Ik zal het op het oog alsnog rechtzetten
Deze foto is 0,4 CW verzet.
Grt,
Hexagon.
Grt,
Hexagon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HexagonCode:[B]Fotoshooter[/B] De laatste iets rechter en je hebt een topper 2:9th June 2006 50 [B]pol parasol[/B] Heb alleen de indruk dat de derde nog wat scheef staat
Ik denk dat ik weet waarom dit komt.
Midden onder de koepel staat een ster op de grond, hier ben ik op gaan staan, om een symmetrisch geheel te krijgen.
Omdat ik uit de hand fotografeerde, moest ik nogal ver achterover buigen, en dat ging moeilijk.
Mijn vrouw heeft dan maar als steun gediend, zodat ik deze foto toch kon maken.
Hierdoor ben ik met m’n fototoestel, buiten de denkbeeldige lijn van de ster op de grond en het midden van de koepel gekomen.
Dit zie ik nu pas, omdat de ramen in de koepel asymmetrische zijn geworden. (jammer)
Misschien dat dit de indruk geeft, dat de boel scheef staat.
Ik zal het op het oog alsnog rechtzetten
Deze foto is 0,4 CW verzet.
Grt,
Hexagon.
Comment
Comment