Eventjes op bezoek geweest in een verlaten ziekenhuis ...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Verlaten ziekenhuis St.Maria
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Verlaten ziekenhuis St.Maria
Mooie foto's, heel origineel geplaatst. Een minpuntje vind ik dat de eerste foto van de bovenste reeks niet hetzelfde zijn van helderheid en contrast. Het is hier waarschijnlijk wel de bedoeling geweest, maar daarvoor lijken twee en drie te hard op elkaar en één dan weer zo donker. Enfin, kga niet muggezifte natuurlijk this maar een persoonlijke mening.
Foto drie geeft ook wel een fijn monochroom gevoel weer. En liggen die pillen van op foto twee daar zo op een hoopje? Want da lijkt precies alsof daar wel veel bijeen ligt, ook in de achtergrond
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_TMooie foto's, heel origineel geplaatst. Een minpuntje vind ik dat de eerste foto van de bovenste reeks niet hetzelfde zijn van helderheid en contrast. Het is hier waarschijnlijk wel de bedoeling geweest, maar daarvoor lijken twee en die te hard op elkaar en één dan weer zo donker. Enfin, kga niet muggezifte natuurlijk
Ik zal die iets verschillender maken
Comment
-
1: zeer leuke reeks en mooi gefotografeerd
2: mooi licht en tof met die selectieve scherpte (creëert een goede diepte)
3: goed dat je deze in het z/w hebt omgezet, de schoenen in de grond zitten in dezelfde grijswaarde en dit maakt het beeld alleen nog maar interessanter.
samengevat: drie goeie beeldenSteven
Comment
-
Mooie serie met een knappe originele presentatie. Ik snap alleen niet echt wat dit met architectuur te maken heeft.vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
een heel mooie serie ... voorkeur gaat ook in stijgende lijn nr.1 ; nr.2 en nr.3The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk berichtEventjes op bezoek geweest in een verlaten ziekenhuis ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sameram Bekijk berichtwaarom kan ik uw foto's niet zien??
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
Comment