Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De beelden spreken mij aan, temeer het moderne architectuur is. Alles staat mooi recht, bij de derde misschien de poot van de eerste stoel er ook op
Volgens mij zit er om perfect te zijn te weinig scherptediepte in. Toch als het over het volledige interieur gaat.
Maar eigenlijk
Idd op statief bezig. Ik vond deze scherptediepte goed voor deze opnames. Maar alles scherp mocht idd ook wel. De originelen zijn nog wel iets scherper en daar valt de kleinere scherptediepte iets minder op. Maar jullie hebben zeker en vast en punt. Het bleef echter wel een bewuste keuze
Ik heb zo'n vermoeden dat de originele foto's best OK zijn, maar dit soort foto's moeten in mijn ogen haarscherp zijn en ik denk dat je die scherpte hier verliest door de compressie.
Comment