Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Highlights mogen voor mij een ferm stuk naar omlaag zodat er wat meer tekening in de hemel komt.
Heeft ook een beetje last van compressie.
Anders een prima plaat
Compressie is helaas niet te vermijden, ik zit nu op 203000 bytes, net onder de limiet, er zit nogal veel detail in de foto
Ik ben akkoord ivm de highlights in de lucht, maar een bijna witte hemel is helaas nauwelijks te vatten samen met de rest van de foto. Op de plaats waar ik stond was ik al blij met een scherpe foto. Niettemin zal ik nog eens in de raw duiken en zien of er toch niet wat meer te recuperen valt uit de hemel.
Highlights mogen voor mij een ferm stuk naar omlaag zodat er wat meer tekening in de hemel komt.
ik heb em ff snel door ps gehaald omdat ik gistere wat heb ligge photoshoppe en vandaag nog te ijverig ben... maar ik denk dat jpjp eerder zulks bedoeld
geef maar een seintje als ie weg moet...
over de foto, het is een leuke klasieke compo, zulkse photografie spreekt me vaak niet aan, maar naar deze foto moest ik toch 2 keer kijken
Nikon D700, 50mm f/1.4D AF Nikkor, 17-35mm f/2.8 ED AF-S Nikkor
Comment