Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De eerste is zeker de betere uit de reeks, hoewel de witte gevel op de grens van overbelichting balanceert.
De tweede is compositorisch niet bijster interessant en staat bovendien scheef.
De derde is duidelijk de mindere. Zowel compo als belichting kan ik hier moeilijk geslaagd noemen.
Ook de éérste als de beste uit deze reeks, vooral de belichting en de scherpte.
De éérste mocht voor mij met een grotere breedhoek genomen zijn (wat trouwens voor de andere twee ook geld), links een beetje meer.
Ook de éérste als de beste uit deze reeks, vooral de belichting en de scherpte.
De éérste mocht voor mij met een grotere breedhoek genomen zijn (wat trouwens voor de andere twee ook geld), links een beetje meer.
Hangt er misschien vanaf van wat je aan de linker en rechterkant extra in beeld krijgt?
Dat was echt niet de moeite om in beeld te hebben... Op de eerste is de brug is nogal storend ..
Toch ook niet slecht hoor met de struiken en het bruggetje erbij, maar door de te sterke lichten word de aandacht van het hoofdonderwerp afgeleid.
Zitten enkele hele mooie in de dagsessie
Toch ook niet slecht hoor met de struiken en het bruggetje erbij, maar door de te sterke lichten word de aandacht van het hoofdonderwerp afgeleid.
Zitten enkele hele mooie in de dagsessie
stil die moet ik nog uitselecteren en posten
sugar
"I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "
Comment