Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Interessante plaats. Waar is het?
Wat de foto betreft, vind ik de sfeer mooi. De compo denk ik was beter geweest als je ietsje minder van de vloer had en iets meer plafond.(ongeveer 1cm op deze formaat)
De foto is genomen in El-jadida in Marokko. In het oude stadsgedeelte ligt dit Portugese waterreservoir.
De diagonale streep is inderdaad het zonlicht.
Voor de compositie had er inderdaad iets minder vloer en meer plafond gemogen. Maar ik was al blij dat ik de foto goed heb kunnen nemen. Het was met een nikon coolpix 880 zonder statief. Heb het toestel wel stil gehouden door het tegen de muur te houden.
Comment