Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Big Apple

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: The Big Apple

nr 2 is nen toffen
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

nr 2 is nen toffen
      een beetje een understatement: 't is een kanjer
      The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Ik begrijp persoonlijk niet wat iedereen met foto 2 heeft? Ik zou hem ook even door PTlens ofzo halen want hij heeft nogal wat last van groothoekvervorming nu (of de gang maakte een bocht naar rechts ofzo). Voor mij is 3 met stip de beste, goeie compositie enzo, daar kan 2 imho niet aan. Daar zie ik enkel wat portretten, in het midden van de foto gekwakt en iemand die passeert (al dan niet de bedoeling?)...mss zie ik gewoon iets over het hoofd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frigolamptje
          Ik begrijp persoonlijk niet wat iedereen met foto 2 heeft? Ik zou hem ook even door PTlens ofzo halen want hij heeft nogal wat last van groothoekvervorming nu (of de gang maakte een bocht naar rechts ofzo).
          De portretten hingen aan een muur die rond ging
          Mvg Roosje http://www.flickr.com/photos/roosjeh/
          Nikon D90, 18-200mmVR, 70-300mmVR, 50 f1.8 | Tamron 28-75mm f2.8 + 90mm f2.8 | Sigma 30mm f1.4 | Tokina 11-16mm f2.8 | Olympus E-P1, 14-42mm, OM 50mm f1.4 / 50mm f3.5 macro / 135mm f2.8 |

Comment

Ze zeggen wel eens "Bij grijs weer heb je het beste licht op je onderwerp". Ze zouden eigenlijk moeten zeggen "grijs weer is een goede lichtbron, maar geen goed onderwerp".

Foto drie vind ik het leukst! Het werkt op het contrast tussen onze bewondering voor het architecturale als nieuwe kijker en de banale houding van de bewoners, die het al lang niet meer nieuw of knap vinden, maar het gebruiken als leun, steun of zuchtplaats.
            Nikon D70s // Nikkor 18-70mm 1:3.5-4.5G ED // Nikkor 70-300m 1:4.5-5.6G #### foto's: www.walterdevos.be

Comment

Roosje, ik ben een fan.
              Goed bezig
              Meer foto's op mijn website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Duindistel
                Drie mooie, maar de 2de springt er wel uit.
                Absoluut! Supermooi dat het linkertouw van de drie touwen wat lager hangt...
                Zenfolio

Comment

Working...
                X