Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
nummer 1 is een knap beeld
nummer 2 vind je compositie wat ongelukkig, maar technisch wel goed uitgevoerd en die lucht is echt schitterend, leuk contrast tussen het geel en het blauw
Voor mij ook die eerste. Zonder melding te maken van 'nachtopname', zou ik zelfs niet veronderstellen dat het nacht is.
't Lijkt wel of die bomen nog groter zijn dan 3 weken geleden (toen ik er was).
Toch een mooi plekje in Spanje. Blij dat ik het zelf ook gezien heb.
Zonder melding te maken van 'nachtopname', zou ik zelfs niet veronderstellen dat het nacht is.
Zelf was ik ook verbaasd dat het er zo 'overdag' kwam uit te zien. Het grappige is dat ik bij de correctie van de witbalans bij foto 1 witte wolken kreeg terwijl ze bij foto 2 geel bleven (zoals ze door de weerkaatsing van de verlichting in de stad ook daadwerkelijk waren). Dit door het verschil in kleurtemperatuur van de gebruikte verlichting (spots) in de beide situaties.
Iedereen bedankt voor de opmerkingen. Twee andere foto's uit deze serie zijn:
Comment