Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Staan? Ik lag daar op de grond tussen kilo's vleermuizenstr***.
Camera op statief om wat langer te kunnen belichten samen met de invulflits.
Ik zal hier nog even de EXIF gegevens bij zetten, voor de geïnteresseerden.
exposure time - 2 sec
F stop - 8.0
ISO speed - 200
focal length - 18 mm
Staan? Ik lag daar op de grond tussen kilo's vleermuizenstr***.
Camera op statief om wat langer te kunnen belichten samen met de invulflits.
Ik zal hier nog even de EXIF gegevens bij zetten, voor de geïnteresseerden.
exposure time - 2 sec
F stop - 8.0
ISO speed - 200
focal length - 18 mm
Je had ook eentje moeten maken zonder flits. De flits stoort me een beetje op het interne van de klok. Voor de rest een mooie foto.
Hoe geraak je daar eigenlijk? De pastoor een fleske wijn kado doen of iets in dien aard?
Pastoor wilde een foto van de klokken om in het parochieblad te plaatsen ... nu ga ik niet elke week naar de mis maar hij wist via via dat ik nogal veel met foto's bezig ben.
En ik heb mij(n toestel) eens goed laten gaan daarboven .
Gij weet duidelijk waar de klepel hangt (letterlijk en figuurlijk)
Zeer mooie uitgelichtte foto, zodat elk onderdeel van de foto goed zichtbaar is, wat het beeld aantrekkelijk maakt.
En ik zou het nog vergeten: "Ook een Prettig Paasfeest" (Zal al voor volgend jaar zijn !)
Comment