Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De pit is er wat uit. Ik denk dat je iets te hard heb zitten compressen. Foto is slechts 36k terwijl hier 200k mag.
Zoals al gezegd zit de lucht en het onderwerp goed echter onderaan is ie wat krap afgesneden. Iets meer ruimte onderaan zou beter zijn.
Ook staat het allemaal nogal centraal afgebeeld waardoor het nogal statisch overkomt. Je weet wel het sterke punt etc.
kleuren compo erg mooi, maar mis wel wat scherpte bij de opname, jammer dat de exif niet oproepbaar is, anders was het misschien daar in te vinden??.
grt,bouk.
Heb ook een fotootje van Westkapelle liggen, mss. waren we er dezelfde dag ???
Heb een beetje plagiaat gepleegd (kader & schaduw) ... maar vuurtoren staat hier een beetje minder centraal zoals gevraagd door BPVST.
Ik weet niet of dit wel mag en/of je dit wel leuk vindt (ik haal er hem anders met plezier weer af! )
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Heb ook een fotootje van Westkapelle liggen, mss. waren we er dezelfde dag ???
Heb een beetje plagiaat gepleegd (kader & schaduw) ... maar vuurtoren staat hier een beetje minder centraal zoals gevraagd door BPVST.
Ik weet niet of dit wel mag en/of je dit wel leuk vindt (ik haal er hem anders met plezier weer af! )
uwen toren staat een beetje scheef. Qua compo vind ik uwe beter.
Comment