Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .
autofocus.
Het gekleurde licht veranderde met regelmaat van blauw naar groen, oranje, rood. Die foto's heb ik ook, maar ik vond het blauwe in combinatie met de blauwe binnenverlichting van het achterste gebouw, het mooiste.
Dank je wel allemaal, voor je waardering.
Toch fijn om mooie herinneringen met anderen te delen.
@jpjp,
Het geheel van gebouwen noemt 'La Ciutat de les Arts i les Ciències'.
'De stad van kunst en wetenschappen' of zoiets, heb vorig jaar deze stad een week bezocht! ben benieuwd naar je album!
En verder schitterende plaat! heel strak en futuristisch gebouw met inderdaad héél veel water rondom.
Verder een prachtige stad de moeite waard om te bezoeken!
@Lut: 't is dat die slotbestuurder als een bezemwagen door alle oude posts veegt want anders had ik deze van jou waarschijnlijk nooit gezien. Nu begrijp ik ook de reden dat je in mijn thread schreef: "Toch een mooi plekje in Spanje. Blij dat ik het zelf ook gezien heb. "
Comment