Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Antwerpen Pano
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Antwerpen Pano
Oorspronkelijk geplaatst door Lohadleuk om te zjn maar spijtig dat de "paul" er niet hellemaal op staat en de kathedraal ook niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NatHelemaal akkoord. Ik heb nog maar eens dezelfde fout gemaakt om genoeg overschot te nemen tijdens het trekken van de foto's. Maar al doende leert men zeker ?Nikon materiaal
Comment
-
-
Leuk maar inderdaad onthoofd
Ik zit eraan te denken om vanaf linkeroever nog eens een pano van de kaaien te schieten, maar daar zou ik aangepast materiaal voor willen gebruiken dat ik momenteel nog niet heb
Comment
-
Over welk materiaal spreek je dan ? Als je goed je zoeker in de gaten houd, de belichting en focus op full manueel zet, genoeg "overschot" neemt in de kadrage, is dat toch voldoende ?
Comment
-
@Nat en anderen..
ALs je autostitch gebruikt, en ook nog andere pano-tool-achtige dingen, kan je zonder probleem ook opstaande foto's gebruiken. Je kan ook meerdere banden nemen, zorg er echter wel voor dat je steeds zo'n 20 à 30% overlapping hebt (links, rechts, onder en boven) en dat lukt verschrikkelijk goed. Je krijgt dan een breedere band, waar eventueel de daken en de torens ook op staan, maar dan moet je ook een band foto's nemen die ook hoger gericht staan.
Op www.wpanorama.com staat een schitterende freeware om pano' te bekijken ...https://www.fotospotter.be
Je suis content d’être heureux
Comment
-
-
Hey Nat, vet cool man
Mooi gedaan (overigens heb ik daar in Antwerpen exact hetzelfde pano gemaakt zo'n beetjeIk stond alleen ergens anders, staat wel in m'n album overigens)
F801 + D70 + 18-70 Kitlens + 50mm f/1.8 + 20mm f/2.8 + 100mm f/2.8 E + Sigma APO 70-200mm F 2.8 EX DG/HSM + Sigma EF-500 DG SUPER
Visiteer mijn fotoboekje 30/3/2006 update - Gent + Brussel + Antwerpen + Pano's online.
Comment
-
Comment