Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Ik denk dat de lijnen iets teveel divirgeren (door de shi(f)t lens? ). Het perspectief oogt in ieder geval niet correct voor mij.
Die indruk had ik ook. Als dit is wat die TS-E produceert, dan is dat alleszins niet veel beter dan de doorsnee PS-kromtrekkerij...
Als je die in kleur even krachtig wil maken, zal je er voor moeten zorgen dat het zwart en wit van de horizontale banden wel echt zwart en wit blijft, dus zonder eventuele kleurzweem.
Die indruk had ik ook. Als dit is wat die TS-E produceert, dan is dat alleszins niet veel beter dan de doorsnee PS-kromtrekkerij...
Als je die in kleur even krachtig wil maken, zal je er voor moeten zorgen dat het zwart en wit van de horizontale banden wel echt zwart en wit blijft, dus zonder eventuele kleurzweem.
seppuku.
Geen TS-E lens gebruikt voor deze shots. Ene shot met 24-105 @ 24 mm (en die heeft aardig wat distortie), de andere met de 12-24
sugar
"I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "
Comment