Gisteren deze foto geschoten met mijn nieuwe Nikon d50. Ben benieuwd naar jullie commentaar!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Amstel Hotel
Collapse
X
-
-
Re: Amstel Hotel
Ik vind het een snapshot, maar daarom is hij nog niet slecht natuurlijk... Gebouw staat er mooi op, mooie blauwe lucht... Je had je cam iets meer naar links kunnen draaien, dan had je mss zo'n leuk 'down the road' (gracht ) effect hebben creeeren.
Alleszins, blijven fotograferen
-
mag ook wel iets donkerder van mij, geeft meer drama aan dit toch wel oude gebouw.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
@Deviant: Ik wilde gaan zeggen: "Nee jij maakt mooie dingen bijdehand!" maar ben toch even op je site gaan kijken en ik moet zeggen je doet je naam eer aan: mooie afwijkende foto's Real urban **** man! Ik heb vroeger ook geskate maar bakte er niet zoveel van en ik moet eerlijk toegeven dat shot van het Amstel Hotel was eigenlijk ook een "snapshot". Ben net begonnen met fotograferen en moet nog ontdekken wat mijn stijl wordt. Voorlopig snap ik nog weinig van diafragma, sluitertijd en Iso...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door switnkritiek moet toch kunnen en ik zeg gewoon mijn menig over de foto
Comment
-
-
'T is de manier waarop natuurlijk, zeggen van "hij is slecht" of "ik vind hem slecht" is vlug gepiept. Zeg dan tenminste waarom (opbouwende kritiek heet zoiets).
Ik ben er (zeggen dat hij niet goed) zeker voorstander van, maar dan op een gepaste manier.
En ja akkoord: er worden hier veel te weinig foto's afgebroken, veel mindere foto's krijgen al gauw de stempel "hij is best ok" opgedrukt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guRuhIk vind het een snapshot, maar daarom is hij nog niet slecht natuurlijk... Gebouw staat er mooi op, mooie blauwe lucht... Je had je cam iets meer naar links kunnen draaien, dan had je mss zo'n leuk 'down the road' (gracht ) effect hebben creeeren.
Alleszins, blijven fotograferen
Persoonlijk zou ik er ook minder water opgezet hebben. Daar valt toch niets speciaals te beleven (zoals een mooie weerspiegeling v/h gebouw of zo). Nu heb je zo half water half lucht, een beetje zo van: "moet ik er nu veel water opzetten of veel lucht? Dan maar alletwee."
dit maar zijnde de bescheiden mening van een beginner.EOS 10D - sigma 12-24mm 1:4.5-5.6 - Sigma 150mm 1:2.8 Macro - canon EF 24-85mm 3.5-4.5
Comment
Comment