Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oude fabriek Parijs

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Oude fabriek Parijs

Mooie reeks, de bewerking geeft ze een mystieke sfeer, van dit type foto's ben ik een liefhebber.
    Groeten Omega.

www.digiwaart.nl

Comment

3de foto is qua sfeer inderdaad heel goed gelukt :-) andere twee ook goed maar B/W is meestal toch mijn favoriete "kleur"

grs, Dimi
      ik ben een nikon-mens met sigma-neigingen
      http://www.flickr.com/photos/dimidub/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kayrun
        Het zal nog lang duren voor ik mijn camera aan de wilgen zal hangen, ik heb nog een veel te lange weg af te leggen om tot de perfecte foto (voor zover die bestaat) te komen. Persoonlijk denk ik dat blauwe wolken te blauw en casual zijn. Avondrood breng voor mij een mystieke sfeer en een beetje mist boven het water was de perfectie.
        Strak blauw was ook niet wat ik in gedachte had. Meer dreigende, grijsblauwe wolken, tegen het zwarte aan, waardoor de kleuren van de fabriek in het laatste straaltje zonlicht enorm naar voren komen.
        Dit vind ik echter geen avondrood - is het misschien wel, maar omdat de foto de schemering niet laat zien, lijkt het geen avondrood

't was maar een gedachte.
        meer over mijn fotografie is te vinden op
        http://www.nandoonline.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn
          Strak blauw was ook niet wat ik in gedachte had. Meer dreigende, grijsblauwe wolken, tegen het zwarte aan, waardoor de kleuren van de fabriek in het laatste straaltje zonlicht enorm naar voren komen.
          Dit vind ik echter geen avondrood - is het misschien wel, maar omdat de foto de schemering niet laat zien, lijkt het geen avondrood

't was maar een gedachte.
          Ik begrijp je
          www.fotofolio.be

Comment

Geef mij maar nummer 3.
            Eerse is gewoontjes, 2 te scheef voor mij.
            lijkt me ook een beetje te veel bewerkt, heel natuurlijk zien ze er niet uit.
            Canon eos 350D - 18-55mm - Canon Powershot G5 voor het gevaarlijker werk

Comment

nr 3 is gewoon subliem
              Eos 350D - Sigma 18-200mm F3.5-6.3 DC - Canon EF 50mm F1.8 - Canon 430Ex - BG-E3 - SanDisk 1 Gig Ultra II drdesign.be

Comment

Working...
              X