Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Die eerste foto: WAUW
Het contrast tussen het zwart-witte en de kleurrijke schilderijen is wonderbaarlijk, en dat in een kleurenfoto... Die mensen storen niet, maar eigenlijk zouden ze er niet bij moeten staan. Dat zou het nog sterker maken (voornamelijk vanwege de kleurrijke kleding die ze dragen, waardoor dat contrast met de hal en de schilderijen enigszins verstoort wordt.
De tweede foto is mooi wat betreft lokatie en kleuren, maar heeft het niet.
De derde zou meer een foto uit china kunnen zijn. Deze beroemde klei-soldaten spreken tot de verbeelding, en de foto geeft het mooi weer. Het schuine geeft ook een mooi effect, de korrel doet oud aan. Ik vind 'm mooi, maar tegelijkertijd... Ik weet het niet.
Die eerste foto: WAUW
Het contrast tussen het zwart-witte en de kleurrijke schilderijen is wonderbaarlijk, en dat in een kleurenfoto... Die mensen storen niet, maar eigenlijk zouden ze er niet bij moeten staan. Dat zou het nog sterker maken (voornamelijk vanwege de kleurrijke kleding die ze dragen, waardoor dat contrast met de hal en de schilderijen enigszins verstoort wordt.
De tweede foto is mooi wat betreft lokatie en kleuren, maar heeft het niet.
De derde zou meer een foto uit china kunnen zijn. Deze beroemde klei-soldaten spreken tot de verbeelding, en de foto geeft het mooi weer. Het schuine geeft ook een mooi effect, de korrel doet oud aan. Ik vind 'm mooi, maar tegelijkertijd... Ik weet het niet.
Ik waardeer ten zeerste je uitgebreide commentaar
Ik noemde het dan ook "Oostenrijk anders", vanwege het breken met clichés uit dat land. Persoonlijk vind ik de menselijke toevoeging aan foto 1 wel interessant, temeer door de wisseling groene broek-groene shirt.
2 was em om de architectuur en de kleuren te doen.
In 3 vond ik de aanwezigheid van een terracotta soldaat in Ostenrijk interessant, al kan e dat niet aan de foto zien
Comment