Dingle sfeerbeelden.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dingle
Collapse
X
-
-
Re: Dingle
je bent gelijk nogal een ierland-fan, picasso?
trouwens, volle blikken guinness??
mm
-
Nostalgie voor mij. De G. niet te snel inschenken.
Mooie kleurrijke foto's. De gekleurde huizen zie je veel in Ierland overigens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HanselNostalgie voor mij. De G. niet te snel inschenken.
Mooie kleurrijke foto's. De gekleurde huizen zie je veel in Ierland overigens.
Maar was op vakantie, en ik ga niet op vakantie om te fotograferen, maar fotografeer op vakantie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door picassowil je de foto van 30 minuten later zien
mm
Comment
-
-
-
laatste van de eerste reeks de mooiste, bij de eerste beetje veel auto,s.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouklaatste van de eerste reeks de mooiste, bij de eerste beetje veel auto,s.
grt,bouk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door picassoDingle is de hoofdstad van het gelijknamige schiereiland waar eigenlijk maar 1 grote weg doorheen loopt die splits in 2 richtingen, daar een foto nemen zonder auto's is 1. Onmogelijk (tenzij 's nachts om 03 u) 2. een vertekende weergave van de realiteit
2e foto is tof. Ik veronderstel dat die een beetje gefotoshopt is ?Canon 350D | Canon 50 F1.4 | Tokina 12-24 F4 | Tamron 28-75 F2.8 | Sigma 70-300 F4-5.6 | Sony DSC F717
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tiger'Hoofdstad' is wel een groot woord voor Dingle . Maar 't zelfde probleem is er trouwens voor veel dorpen in 't zuidwesten daar. Ik ben er ook nooit in geslaagd een autovrije foto te nemen van de de dorpskernen. Dikwijls zijn die ook letterlijk kruispunten met lintbebouwing langs de vier 'poten' en geparkeerde autos overal.
2e foto is tof. Ik veronderstel dat die een beetje gefotoshopt is ?
Comment
Comment