Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Erg mooi moment. Je moet maar net ter plekke zijn...
Je roept altijd over croppen van foto's; ik ben blij dat je dat hier bij jouw eigen foto niet hebt gedaan
Ik heb wel medelijden voor de oudjes, daarbinnen. Als ze eens wisten dat er zo'n donkere wolken boven hun hoofden samenpakten, deden ze geen oog meer dicht
Erg mooi moment. Je moet maar net ter plekke zijn...
Je roept altijd over croppen van foto's; ik ben blij dat je dat hier bij jouw eigen foto niet hebt gedaan
Ik heb wel medelijden voor de oudjes, daarbinnen. Als ze eens wisten dat er zo'n donkere wolken boven hun hoofden samenpakten, deden ze geen oog meer dicht
moet je dan teleurstellen, is iets rechts gecropt hoor, staan nl een paar huizen en de oudjes hadden er geen erg in hoor, die donker wolken komen juist omdat, als ze uit het raam kijken ze juist de zon zien, vandaar het extra donkere effekt op de wolken.
grt,bouk.
moet je dan teleurstellen, is iets rechts gecropt hoor, staan nl een paar huizen en de oudjes hadden er geen erg in hoor, die donker wolken komen juist omdat, als ze uit het raam kijken ze juist de zon zien, vandaar het extra donkere effekt op de wolken.
grt,bouk.
Geen opvallende crop die het 3/2 formaat aan gruzelementen slaat - bedoelde ik.
En wat betreft die oudjes, het was maar een geintje
Comment