Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ben, als Bruggeling, steeds blij om eens foto's te zien van mijn stad die niet voldoen aan de standaard van de aanzichtkaartjes.
Brugge is, net zoals andere steden, een plaats waar mensen wonen en werken en géén doods openluchtmuseum. Je foto maakt de link tussen de oude binnenstad en de haven en toont op die manier effectief het wonen én het werken.
Goh, straf hé, zo lang in Brugge wonen en nog nooit op 't Belfort geweest...
Volgende keer iets meer naar rechts aub, dan staat mijn paddestoel er ook op
Mooie foto , straks thuis eens exif peepen
Absoluut een mooie foto, maar op een of andere manier is de witbalans niet helemaal op en top (hiermee zeg ik niet 'slecht'). Ik kijk wel op een gecalibreerde monitor, maar voor het allermooiste misschien een grijskaartje of expodisc gebruiken! Verder toppie
Marcel Otterspeer, student fotografie, <website> Canon EOS 1D Mark III EOS 30VQD+gripSpeedlite580EXSpeedlite420EX EF17-40L EF 24-105L IS USMEF100-400L IS USM EF28-135 IS USM EF50 f1.4
Comment