Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Beeld of foto zoals je wil is conform aan de literaire eigenschappen van Kafka, en het soort vervreemding dat je hier hebt toegepast is dus helemaal niet storend, dit kun je bijvoorbeeld niet doen met een standbeeld van bijvoorbeeld koning Boudewijn, deze foto van het beeld van Kafka druist wel een tikkeltje in tegen de normale wetten van de compositie, het is een beetje absurde realiteit die je ook in het werk van Kafka tegenkomt, ik denk niet dat de hoofdpersoon in dit verhaal aanstoot zou nemen aan het kantelen van zijn wezen, ik trouwens ook niet, ik vind dit overigens een heel geslaagde foto.
(………..en Praag is een heerlijke stad !!!).
Comment