Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Knappe indruk van city sight seeing and shopping.
Nr 2 komt er wel met straatlengte voor. Volmaakte symmetrie met uitzondering van de linker ingang (geen rozas boven deur en dus ook geen bezoekers).
In nr 3 is de shoppingbag aantrekkingspunt maar denk dat foto sterker wordt als ze wat rechter staat.
voor mij één en twee ontegensprekelijk super city-opnames
nr drie beloofd veel maar
kon ik maar alles vertellen of hoe een simpele foto oooo zo veel emoties en dergelijke kan teweegbrengen
voor mij één en twee ontegensprekelijk super city-opnames
nr drie beloofd veel maar
kon ik maar alles vertellen of hoe een simpele foto oooo zo veel emoties en dergelijke kan teweegbrengen
Als het te maken heeft met de dame op de foto mag je me wel alles vertellen
Mooie impressies.
2e is fotografisch de sterkste.
Maar 1ste vind ik ook mooi omdat je de typische zuiders "wanorde" (kleurtjes, verschillende bouwlagen enz...) mooi hebt vastgelegd.
[FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.
Pracht stad: De eerste is mooi maar wel erg standaard,
De tweede is prachtig vooral om dat de dame de strenge symmetrie doorbreekt.
Derde past niet helemaal in het rijtje maar geeft wel een leuk sfeerbeeld
Pracht stad: De eerste is mooi maar wel erg standaard,
De tweede is prachtig vooral om dat de dame de strenge symmetrie doorbreekt.
Derde past niet helemaal in het rijtje maar geeft wel een leuk sfeerbeeld
Die dame is een nonnetje
Allemaal waar wat je zegt, de derde past voor mij wel in het rijtje omdat het een shopping dag was. Typisch voor Gerona sinds de komst van Ryanair.
Comment