Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Pano realisatie is prima geslaagd.
Ken Playa de las Americas bijna als mijn broekzak en was er nog laatst in maart verleden jaar maar kan me niet voorstellen waar dit gebouw staat.
Pano realisatie is prima geslaagd.
Ken Playa de las Americas bijna als mijn broekzak en was er nog laatst in maart verleden jaar maar kan me niet voorstellen waar dit gebouw staat.
Henri
Henri, het gebouw is te zien vanaf de autostrade, tussen afrit 28 en 29, en is dicht bij de terminus van de bussen en het golfterrein, tussen Los Christianos en Play de las Americas, tegenover het hotel Paraiso del Sol en Las Terrazas Caribe en staat bij ons op het stratenplan vermeld als 'Palacio de Congresos'. 'k Denk dat het recent is gebouwd want op oudere plans die wij hebben staat het niet op.
Henri, het gebouw is te zien vanaf de autostrade, tussen afrit 28 en 29, en is dicht bij de terminus van de bussen en het golfterrein, tussen Los Christianos en Play de las Americas, tegenover het hotel Paraiso del Sol en Las Terrazas Caribe en staat bij ons op het stratenplan vermeld als 'Palacio de Congresos'. 'k Denk dat het recent is gebouwd want op oudere plans die wij hebben staat het niet op.
Welbedankt Vicky. Zal volgende keer ook eens gaan bekijken. Afrit 28 is mijn afrit telkens ik er ben.( favoriten: Arenal Gran Arona, Vulcano, Conquistador, Princess e.a. )
Comment