Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
voor mij drie mooie opnames, maar kan Bouk volgen, indien de pagina's zeker vooraan wat scherper hadden geweest was dat voor mij de mooiste geweest, IMHO natuurlijk
Bij dat boek heb ik wel wat moeite moeten doen om hem te nemen.
Hij stond hoog en heb toen even snel een kerkstoel gepakt en daar boven op gestaan om hem te nemen.
Maar idd ben wel benieuwd hoe die dan was geweest met iets minder DOF van voren.
Het was er ook donker vandaar de keuze voor een groot diafragmaopening.
Als je nog iets meer wilt zien van dit tochtje dan kan je op mijn website kijken onder menuoptie "Diversen".
Mooie opnames. Ze komen een beetje donker over, dat maakt wel sfeer. Ik gal er nog een keertje naar toe om van het orgel een mooie opname te maken. Dan heb je meer licht nodig, (zit in het donkerste deel van de kerk) dus ik wacht nog even tot de vakantie met een mooie zonnige dag.
Schitterende opnames, zeker nummer 2 kan mij volledig bekoren, de houding van die ene persoon binnen de groteske kerk gewoon prachtig, één vind ik uiteraard ook goed maar juist dat beetje scherpte zoals reeds opgemerkt en drie technisch goed maar spreekt mij minder aan. maar zeker een zeer goede reeks.
groeten Luc.
Comment