Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bieres-Artois, Leuven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bieres-Artois, Leuven

    In Leuven aan het stationsplein. Daar zijn enkele leuke gevels. Deze had het licht er mooi opstaan dus kon ik het niet laten hem vast te leggen.

    Deze firma die deze week in't nieuws was en deze keer met minder goed nieuws voor de met ontslag bedreigde medewerkers.

    Heb wat perspectiefcorrectie gedaan. Hopelijk is het niet te zichtbaar.

    Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

  • #2
    Re: Bieres-Artois, Leuven

    Je bent idd wat te ver gegaan met perspectiefcorrectie: de verticalen lopen uiteen naar boven toe (zie vooral gedeelte boven het opschrift.
    Ook in het horizontaal vlak ben je iets te ver (horizontale lijnen vallen neerwaarts hoe meer ze naar rechts gaan).
    Wat zijn die twee vlekjes boven de uiterst rechtse boog? Spots op de sensor?

    Henri
    lidnummer: BD0435BE

    Comment


    • #3
      Re: Bieres-Artois, Leuven

      Oorspronkelijk geplaatst door BPVST
      Heb wat perspectiefcorrectie gedaan. Hopelijk is het niet te zichtbaar.
      Wel, om eerlijk te zijn, dit was het eerste wat me opviel. Ik kan echter niet goed zeggen wat er nu juist aan scheelt (waarschijnlijk datgene wat kodachrome al zei). Het licht in de foto is dan weer wel goed; met die blauwe lucht zou je vergeten dat het nog steeds winter is.
      http://www.jvermeulen.be

      Comment


      • #4
        Re: Bieres-Artois, Leuven

        Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome
        Je bent idd wat te ver gegaan met perspectiefcorrectie: de verticalen lopen uiteen naar boven toe (zie vooral gedeelte boven het opschrift.
        Ook in het horizontaal vlak ben je iets te ver (horizontale lijnen vallen neerwaarts hoe meer ze naar rechts gaan).
        Ik zal nog een poging doen en het raster erop leggen als ik ga corrigeren. Heb enkel gekeken dat de horizontalen goed zaten. Enkele mm ernaast en het is al te zichtbaar.

        Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome
        Wat zijn die twee vlekjes boven de uiterst rechtse boog? Spots op de sensor?
        Ik heb de vlekjes ook gezien en ze staan op het origineel (negatiefje) ook. Ik heb geen idee wat het is. (misschien van die pinnekes om de duiven weg te houden?)
        Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

        Comment


        • #5
          Re: Bieres-Artois, Leuven

          Oorspronkelijk geplaatst door BPVST
          Ik zal nog een poging doen en het raster erop leggen als ik ga corrigeren. Heb enkel gekeken dat de horizontalen goed zaten. Enkele mm ernaast en het is al te zichtbaar.
          Voor je met rasters begint te werken, kan het leerzaam zijn deze thread even door te nemen.

          seppuku.

          Comment


          • #6
            Re: Bieres-Artois, Leuven

            opname zit niet lekker in elkaar vind ik, alleen de linkerkant tegen het kader klopt.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment

            Working...
            X