Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zou de foto niet beter geweest zijn moest je op het eerste verdiep gestaan hebbe? (dus het middenste)
Of helemaal onderaan mooi in het midden, en dan met een fish-eye of grote breedhoek, maar dat gaat niet op je toestel veronderstel ik (jammergenoeg ook niet op het mijne )
Ook naast die paal naar omhoog fotograferen moet wel een leuk effect zijn met de verschillende verdiepen.
Vind het maar snappy (snapshotachtig), voor mij weinig waard dus.
Nog iets: doe iets aan de tekst in je kader, is van bijzonder lage kwaliteit. Beter geen kader dan een slechte kader zeg ik altijd (eigenlijk zeg ik dat nooit maar kom...).
Comment