Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een voorsmaakje. Dit is een voorbeeld van welke richting ik wil uitgaan voor een deel van mn eindwerk. Dus wie heeft nog tips of wie weet nog waar ik zulke bruggen kan vinden?
thx
De universiteit ligt wel degelijk in Diepenbeek, maar de brug ligt in Godsheide, dus Hasselt
Als je uit de buurt bent, dan wil ik wel mee op bruggenshoot. Dat boeit me ook.
Wat is de titel van je eindwerk? Waarover gaat het? Heb je nog andere foto's van Diepenbeek nodig? Of moeten het alleen maar bruggen zijn?
De tuikabelbrug in Gotske is alvast 'ne klepper'
In Luik heb je ook zo'n speciale brug. Knooppunt Cheratte en dan de Stad in. Maastricht met zijn voetgangersbrug aan de Maas. In Millau (F) het grootste/hoogste viaduct van Europa.
Lengte 2,5 km, hoogte: de Eifeltoren schuif je er onder door. Maar wel 1000 km van Godsheide-brug.
Succes met je eindwerk.
Patrick
[FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.
Comment