Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waaslandshoppingcenter by night..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waaslandshoppingcenter by night..

    Heb dit vanavond eens geprobeerd...heb geen statief, en mijn zoom is ook niet alles (3x optical zoom) Ik heb redelijk wat moeten croppen, vandaar misschien het wazige beeld? Ik vind de kleuren en de compo wel mooi...jullie?






    Groeten,


    Oli4
    Nikon D300
    Once Upon A Day
    Website

  • #2
    Re: Waaslandshoppingcenter by night..

    Zegt me niet zoveel maar dat doet er niet toe.'k Zou toch eens teruggaan en de belichting wat korter houden of een kleiner diafragma nemen.Langs de andere kant zit je met een hevig verlicht gedeelte en een minder verlicht gedeelte en je zal zelf ook wel zien dat de dakverlichtig een beetje overbelicht is.Een beetje experiment. lijkt me het beste.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: Waaslandshoppingcenter by night..

      Foto zegt me ook weinig. Als je nog eens terug gaat, kan je mss eens proberen om in groothoek te werken ipv tele, en zo de grootte van het gebouw te proberen nadrukken

      Comment


      • #4
        Re: Waaslandshoppingcenter by night..

        Ik snap het idee, ik woon er zelf ook niet zo ver af, maar ik denk ook dat ze beter kunnen. De laatste is iets te veel gecropt.

        Comment


        • #5
          Re: Waaslandshoppingcenter by night..

          Dat is nu toch echt wel iets om in groothoek te doen, vind ik.
          Het gebrek aan statief laat zich wel wat merken en de opmerking over diafragma is ook terecht. Zou dit nog eens opnieuw proberen maar dan niet met de tele.
          fotosite

          Comment


          • #6
            Re: Waaslandshoppingcenter by night..

            Het is gewoon iets te hard gecropt, want met mijn aldi-toestelleke heb ik geen tele (Ben volop werk aan het zoeken voor mij een Nikon D50 te kopen...iemand? buurt van Sint-Niklaas...17 jaar )

            Hier een originele foto

            Ik was bijna op een buskot gekropen om deze foto's te maken, maar de zijkant van het dak hing niet echt vast, dus heb me niet verder geriskeerd...

            Ik vond het licht gewoon zeer mooi, als ik er nog eens langsga, ga ik proberen de 2 ingangen in 1 foto te krijgen, dit zal beter zijn denk ik...

            Bedankt voor jullie reacties!!


            Groeten,


            Oli4
            Last edited by Strobocop; 10 februari 2006, 18:41.
            Nikon D300
            Once Upon A Day
            Website

            Comment


            • #7
              Re: Waaslandshoppingcenter by night..

              Oorspronkelijk geplaatst door Strobocop

              Ik was bijna op een buskot gekropen om deze foto's te maken, maar de zijkant van het dak hing niet echt vast, dus heb me niet verder geriskeerd...

              Bedankt voor jullie reacties!!


              Groeten,


              Oli4
              Awel jij laat zien dat ge een doorbijter bent,gij komt er wel
              'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

              Comment

              Working...
              X