Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik ben niet echt een kenner maar ze hebben me "wijsgemaakt" dat bij de beloften de titanenstrijd ging tussen Niels Albert en Kevin Pauwels.
Verbeter me indien ik onjuist ben
Heel mooi die scherpe gezichten. Natuurlijk mag de poster bepalen in welk subforum een plaatje geplaatst wordt, maar ik zou deze in "Mensen en modellen" geplaatst hebben (met het accent op modellen).
En dat is misschien precies het bezwaar wat ik ook tegen deze foto's heb; ze zijn te perfect (vooral de eerste). Ze lijken wel geposeerd; okselfris en zweetloos. Vandaar mijn oordeel: slechte (met een ) sportfoto's maar pracht modellen foto's.
Albert en Pauwels steken er inderdaad bovenuit bij de beloften, samen met Jan Soetens (Belgisch kampioen in 2005), maar die heeft op 1 januari de overstap gemaakt naar de profs.
Op de foto's is weinig of nix aan te merken, behalve dat er op de eerste van Albert naar mijn mening iets te veel verscherpt is (duidelijk merkbaar aan helm en petje). Voor de rest : .
....behalve dat er op de eerste van Albert naar mijn mening iets te veel verscherpt is (duidelijk merkbaar aan helm en petje). Voor de rest : .
heb buiten mijn levels aan te passen en een beetje neat image toegevoegd geen verscherping gedaan ...denk trouwens dat door neat image het beeld aan scherpte begint te verliezen
Schitterende foto's, maar de renners krijgen door je Neat Image iets 'etalagepop-achtigs'. Bij een ruige sport als het veldrijden iets minder op z'n plaats imho.
heb buiten mijn levels aan te passen en een beetje neat image toegevoegd geen verscherping gedaan ...denk trouwens dat door neat image het beeld aan scherpte begint te verliezen
Op een ander scherm is 't minder storend, maar ik vraag mij af waarom je hier neat image zou gebruiken.
Niels Albert is licht gekwetst aan de knie en die bescherming geeft warmte af zodat de spieren in die zone dus warm blijven.
Die dingen bestaan in alle kleuren maar blauw past beter bij hem
Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore
Comment