Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
foto 1 vind ik wel een mooi actieshot jammer dat de puk er net niet op staat, zijwand van de schaatsbaan is wel wat storend, ik weet het het is niet evident ijhokeyfotos schieten (vanwege de onvoorspelbare bewegingen en snelheid) Zeker véél moeilijker dan fotos trekken van schaatsers die baantjes trekken (troost je). kleuren zijn wel heel naturel, goedverlichte schaatshal?? waar?
foto 3 de winnende ploeg heeft er duidelijk plezier in
succes collega!
groeten Sensor
foto 1 vind ik wel een mooi actieshot jammer dat de puk er net niet op staat, zijwand van de schaatsbaan is wel wat storend, ik weet het het is niet evident ijhokeyfotos schieten (vanwege de onvoorspelbare bewegingen en snelheid) Zeker véél moeilijker dan fotos trekken van schaatsers die baantjes trekken (troost je). kleuren zijn wel heel naturel, goedverlichte schaatshal?? waar?
foto 3 de winnende ploeg heeft er duidelijk plezier in
succes collega!
groeten Sensor
Ja het is zo dat jij(de fotograaf) niet bepaald hoe de puck gaat maar de spelers zelf en als die spelers zich aan de zijwand bevinden kun je moeilijk zeggen om even hetzelfde in het midden te doen . Soms kun je nog iets doen door hier en daar wat te croppen maar soms doe je dat beter niet om de juiste stemming weer te geven. Een crop had samen met een extra vergroting had hier waarschijnlijk het spectakel vergroot. Doch tijdsgebrek liet dit niet toe omdat van de foto's(±170) zo snel mogelijk een selectie naar de website van de winnende ploeg moest. Al bij al heel onvoorspelbaar.
Wat de kleur betreft: wees gerust ze moest behoorlijk bijgetimmerd worden alhoewel het hier(De Schaverdijn in Hasselt) nog veel beter meevalt dan op de thuishaven van Deurne.
De rest van de foto's zijn hier en van daaruit naar mijn homepage te vinden.
BTW: Naast mij stond een fotograaf van een krant met deze lens . Als hij moe wordt, kan hij de lens als stoel(tje) gebruiken. Ik kan u verzekeren dat dat van voor een serieus gat is. Toen ik hem vroeg of dat niet zwaar was, zij dat dat nogal mee viel. Ik voel het met mijn 70-200/2.8 na 2.5 a 3uur reeds in mijn rug
Het viel me wel op dat de lens met camera voor het grootste deel aan een riem over de rug hing en dat hij verbaast was dat een wedstrijd zolang kon duren. Na de wedstrijd heb ik hem vergeten te vragen naar de toestand van zijn rug.
Comment