Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vandaag op het BK van Tervuren ...5u in de kou heeft me toch enkele goeie foto's opgeleverd ... De zon was helaas net voor de start van wedstrijd verdwenen.
3 goeie, de derde spreekt mij het meest aan (is eens iets anders dan de klassieke staande foto's van de cross).
De eerste die mij een cross kan aanduiden waar nergens geen reclameborden naast het parcours staan, krijgt een pint. Stop dus aub met het zeveren op reclameborden op sportevenementen; die borden staan er nu eenmaal en zijn niet weg te denken (zonder reclame geen sport).
Mooie foto's want ik was er ook met mijn camera en de omstandigheden waren niet zo gemakkelijk.
En inderdaad ...het was koud. Maar toch blij dat het droog was. mooi gedaan !
En in verband met die reclameborden...op voetbalwedstrijdfoto's staan die toch ook ? is eigen aan sommige sporten. anders moet je maar 'vallende' polstokspringers gaan fotograferen of zwevende speren.
Dat is juist de bedoeling van sponsors ...in beeld komen.
Aan de koude wen je wel ..of je kan een goede jas kopen
Wat erger is, is de neerslag maar die was er gelukkig niet bij vandaag.
De foto van Bart heeft mijn voorkeur al zijn de andere zeker even goed.
Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore
Stop dus aub met het zeveren op reclameborden op sportevenementen; die borden staan er nu eenmaal en zijn niet weg te denken (zonder reclame geen sport).
Groot gelijk ( tot zover de eerste gesponsorde reply op BelgiumDigital ! )
ON topic nu, knappe reeks en hier eveneens voorkeur voor de 3e
idd knappe reeks!!
nr 3 voor mij de mooiste!!
en idd bij de sportfotografie horen de reclameborden gewoon bij de natuurlijke achtergrond,is nu eenmaal zo!
Comment