Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

8 crossen op 10 dagen.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 8 crossen op 10 dagen.

Heb er een reeks van 8 crossen op 10 dagen opzitten; het vat is hier letterlijk af; een kleine 1500 kilometer gebold over de Vlaamse wegen en gemiddeld 3 crossen per dag gezien. Voor de eerste maal echt ondervonden hoe moeilijk is het is constant op een hoog niveau beelden te maken, zonder te vervallen in routine of een vast stramien waardoor elke originaliteit wegvalt uit je beelden. Dieptepunt was de cross in Baal, waar weinig of niets lukte.

Enkele beelden :

Deze foto voldoet niet aan de forumrichtlijnen en werd verwijderd.
    Pas de foto aan naar maximaal 900x900 pixels en 200Kb.
    Gebruik de EDIT-knop om deze tekst te verwijderen en de aangepaste foto zichtbaar te maken.
    Moderator Bjokke

Albums zijn te bekijken op onderstaande links (en op cyclingnews.be)

DIEGEM

WACHTEBEKE

HOFSTADE

LOENHOUT

MIDDELKERKE

HOOGLEDE-GITS

BAAL

SINT-NIKLAAS
    Last edited by Bjokke; 4 januari 2006, 11:42.

Re: 8 crossen op 10 dagen.

Stuk voor stuk mooie exemplaren, dito in album.

Gij moet nogal chance hebben, moest ik da doen zou die van ons zeggen dak zelf maar moet gaan crossen, na 8 op 10 weg te zijn laat die mij niemeer binnen peis ik.

Hans.
    www.rallyandraces.com

Comment

Respect Kristof ! Stuk voor stuk zeer professionele foto's. Mag ik vragen of jij je foto's veel bewerkt ? Ik vind jou dof altijd zo mooi. Spijtig genoeg heb ik niet het geschikte materiaal omdat ook te kunnen.

Ik kijk uit naar je foto's van het BK (?)

Artur
      [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

FotoBlog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door derHans
        Stuk voor stuk mooie exemplaren, dito in album.
        Gij moet nogal chance hebben, moest ik da doen zou die van ons zeggen dak zelf maar moet gaan crossen, na 8 op 10 weg te zijn laat die mij niemeer binnen peis ik.
        Hans.
        Da's het voordeel van het leven als vrijgezel ...

Oorspronkelijk geplaatst door eranosian
        Mag ik vragen of jij je foto's veel bewerkt ? Ik vind jou dof altijd zo mooi.
        Ik kijk uit naar je foto's van het BK (?)
        Artur
        Alle foto's worden getrokken in raw en dan door C1 gehaald. Het enige dat ik in C1 doe is - indien nodig - mijn belichting corrigeren aan de hand van het histogram en curve, contrast aanpassen en verscherpen. In PS CS gebeurt dan de afwerking met croppen als dat nodig is, verkleinen en watermerk plaatsen (af en toe doe ik ook hier nog een paar kleine aanpassingen, maar dat gebeurt heel weinig, na C1 is de foto meestal zo goed als klaar).

De dof komt er omdat ik mijn diafragma in de meeste gevallen dichtdraai naar 2,8. De meeste foto's zijn genomen met de 70-200f 2,8 of 300 f2,8.

Comment

Hoi
          Ik vind je foto's telkens stuk voor stuk klasse.
          wielrennen in beeld brengen is niet makkelijk. ondervonden tijdens de ronde van Spanje. Maar het is toch leuk hoor.
          Aanstaande zondag waag ik mij ook aan het veldrijden. Fotografisch dan wél.
          Wat is C1 ?
          En je hebt leuke lensjes hé ...
          estamos llegando
          http://users.telenet.be/studiocamosci

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iodario
            ... Wat is C1 ? ...
            C1 is de afkorting van Capture One, de software van Phase One en wordt gebruikt om RAW-bestanden (niet-gecomprimeerde) te bewerken, alvorens ze om te zetten in jpeg of tiff.

hesy.be
            BD0319BE

Comment

Doe zo verder hé Kristof.
              Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
              Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

Comment

Mooie opname's.
                En zeer uitgebreide en mooie website.
                Groeten Leon
                http://www.flickr.com/photos/8323118@N08/
                Panasonic DMC-FZ200 -DMC FZ1000 BD0365BE

Comment

Working...
                X