Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kerstcross Wachtebeke

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kerstcross Wachtebeke

    1. Nys



    2.sprint



    3. Ook in deze sport is Nys wereldkampioen ...
    Dit deden ze 5 seconden voor start. (als grap bedoeld)



    Alle foto's gemaakt met kodak dx7590. Graag jullie commentaar.




    Artur
    [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

    FotoBlog

  • #2
    Re: Kerstcross Wachtebeke

    Alle drie schitterende foto's met voorkeur voor de derde vanwege zijn originaliteit
    Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

    Bezoek mijn foto's online

    Comment


    • #3
      Re: Kerstcross Wachtebeke

      Oorspronkelijk geplaatst door karlito
      Alle drie schitterende foto's met voorkeur voor de derde vanwege zijn originaliteit
      Ik wil hier niets ontketenen hoor, maar uit respect voor de renners vind ik niet dat zulke foto kan. Ook niet als grap!

      Sorry, ik vind dit laag.

      Eerste 2 foto's zijn goed, maar derde foto NEEN.

      Er zijn zoveel mogelijke plaatsen op foto's te maken van Nijs in het diepe zand, Nijs in een sprint, Nijs op een heuvel, Nijs al springend over de balkjes, ... enz. Kan allemaal, Maar Nijs aan het pissen, neen sorry.

      mvg Svenmichiels

      Comment


      • #4
        Re: Kerstcross Wachtebeke

        moet kunnen de 3é.

        Joeri
        Canon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153

        Comment


        • #5
          Re: Kerstcross Wachtebeke

          Het is niet van mij bedoeld als grap maar van hun. De renners stonden zenuwachtig te wachten op de startschot .... en oppeens springen Nys en Wellens uit de groep om een plasje te doen. Iedereen lag daar natuurlijk plat van het lachen. Ik begrijp wat je bedoeld Sven. Ik heb alle respect voor sportmensen, professioneel of niet. Maar als de twee beste veldrijders van de wereld dit doen op een plaats waar een paar honder mensen staan (o.a. ook van de pers) vind ik dat kunnen. Moesten ze nu op een plekje waar geen mensen zijn hun behoefte doen zou ik nooit een foto maken. Ik hoop dat je me begrijpt.

          Bedankt voor de reacties.




          Artur
          [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

          FotoBlog

          Comment


          • #6
            Re: Kerstcross Wachtebeke

            Oorspronkelijk geplaatst door eranosian
            Het is niet van mij bedoeld als grap maar van hun. De renners stonden zenuwachtig te wachten op de startschot .... en oppeens springen Nys en Wellens uit de groep om een plasje te doen. Iedereen lag daar natuurlijk plat van het lachen. Ik begrijp wat je bedoeld Sven. Ik heb alle respect voor sportmensen, professioneel of niet. Maar als de twee beste veldrijders van de wereld dit doen op een plaats waar een paar honder mensen staan (o.a. ook van de pers) vind ik dat kunnen. Moesten ze nu op een plekje waar geen mensen zijn hun behoefte doen zou ik nooit een foto maken. Ik hoop dat je me begrijpt.
            Ik begrijp je, maar blijf toch bij m'n mening.

            Je zegt zegt het zelf, ook de pers kon ze maken. Maar zo'n foto heb ik nog nooit in de pers gezien zenne. Das nu eenmaal iets wat profs niet doen. Net zoals een model nooit op de foto verschijnt zonder eerst via de visagiste en kapper/-ster te passeren.

            Tot zover mijn mening

            prettig eindejaar

            Svenmichiels

            Comment


            • #7
              Re: Kerstcross Wachtebeke

              moet kunnen hoor, voor heen in de Tour, hadden de rennens zelf geen respect voor de omstanders, haalde dat ding tè pas en tè onpas midden in een dorp uit de broek, gelukkig staat daar nu een straf op.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Kerstcross Wachtebeke

                Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
                Ik begrijp je, maar blijf toch bij m'n mening.

                Je zegt zegt het zelf, ook de pers kon ze maken. Maar zo'n foto heb ik nog nooit in de pers gezien zenne. Das nu eenmaal iets wat profs niet doen. Net zoals een model nooit op de foto verschijnt zonder eerst via de visagiste en kapper/-ster te passeren.

                Tot zover mijn mening

                prettig eindejaar

                Svenmichiels
                Dit moet ik toch even tegenspreken. Ik heb foto's gezien van internationale persagentschappen van een plassende Armstrong in gele trui.
                Dit is heus niet de eerste keer dat soorgelijke beelden getoond worden. Bovendien ben ik er zeker van dat Nys en Wellens zelf heel hard zouden kunnen lachen met deze plaat. En da's eigenlijk wat telt vind ik.
                Het wel of niet kunnen tonen van dit soort beelden, hangt af van het feit of de gefotografeerde er iets op tegen zou hebben.
                Bovendien is wat die 2 doen wettelijk verboden en kunnen zij hiervoor beboet worden wegens zedenschennis (zeker indien zij dit deden, zoals gezegd, in aanwezigheid van een publiek). Dus misschien moet je je afvragen wie hier eigenlijk over de schreef gaat ??? de plassers of de fotograaf ???
                Canon
                http://www.jodeconinck.be/

                Comment


                • #9
                  Re: Kerstcross Wachtebeke

                  mooie foto de 1,
                  foto 3 is niks mis mee, niet dat ik ze mooi vind, maar ze was mooier geweest als de nr3 er nog had bijgestaan
                  Groeten Sensor

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kerstcross Wachtebeke

                    Oorspronkelijk geplaatst door sensor
                    foto 3 is niks mis mee, niet dat ik ze mooi vind, maar ze was mooier geweest als de nr3 er nog had bijgestaan
                    Toevallig heb ik die ook maar die is minder 'mooi' gelukt. ZIE HIER voor die foto.
                    [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

                    FotoBlog

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kerstcross Wachtebeke

                      Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
                      Sorry, ik vind dit laag.
                      Wat een flauwekul, volgens mij denk je dat die renners dan maar met een luier aan op de fiets moeten,
                      maar kom op er zijn ergere dingen op de wereld dan je hierover druk te maken hé.

                      Wat de foto's betreft is voor mij de tweede de beste alleen jammer dat de kalkstreep er niet op staat anders was het echt een topper van een actiefoto.
                      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kerstcross Wachtebeke

                        Foto drie, moet kunnen.
                        BD0415BE Nikon spulletjes

                        Comment


                        • #13
                          Re: Kerstcross Wachtebeke

                          Is fotografie niet een beetje originaliteit brengen ? Ik dacht het wel. Van Nys die sprint of wint dat kan je 1000 keer per jaar zien. maar Sven en Bart naast mekaar een plasje doen ...moet kunnen

                          Comment


                          • #14
                            Re: Kerstcross Wachtebeke

                            dan kan je van een plassende miss belgie/fotomodel ook eens foto's gaan nemen onder het mom van ' nu zijn we origineel'.
                            Want er gaan er 1000 en genomen worden van haar 'gewone' poses en ik wil iets anders...ik weet het niet hoor.

                            Ik koers ook al jaar en dag. Probeer het altijd discreet te doen, soms lukt dat echt niet, zeker niet in grotere wedstrijden waar soms veel volk is, maar als ze mij zo zouden fotograferen zonder toestemming en ik zie dat ergens gepost.
                            Sorry hoor maar dan is het kot te klein.

                            Als Sven en consoorten er nix op tegen hebben geen probleem. Weet je wat: vraag het hen eens ...

                            Of aan hun sponsors.
                            estamos llegando
                            http://users.telenet.be/studiocamosci

                            Comment


                            • #15
                              Re: Kerstcross Wachtebeke

                              Oorspronkelijk geplaatst door iodario
                              Als Sven en consoorten er nix op tegen hebben geen probleem. Weet je wat: vraag het hen eens ...

                              Of aan hun sponsors.
                              Om misverstanden uit de weg te ruimen, met Sven bedoel je toch Sven Nijs en niet mezelf hé

                              Ik deel volledig je mening, dit is NIET origineel.

                              Svenmichiels

                              Comment

                              Working...
                              X