Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Onvoorstelbaar hoe jij dit telkens weer in beeld brengt.
tja, je drukt gewoon op 1 van de knopjes van de camera, in de hoop dat het de goede is en thuis blijkt er dan toch weer iets leuks uit te komen!! Niet teveel over vragen hoor, weet ook niet hoe dat allemaal werkt
Citaat:
Origineel gepost door Porochelt
Onvoorstelbaar hoe jij dit telkens weer in beeld brengt.
tja, je drukt gewoon op 1 van de knopjes van de camera, in de hoop dat het de goede is en thuis blijkt er dan toch weer iets leuks uit te komen!! Niet teveel over vragen hoor, weet ook niet hoe dat allemaal werkt
Zo doe ik het ook altijd, maar bij mij komt er dan nooit bloed te voorschijn
Hahahaa, ach wees blij... afgelopen weekend zat ik zelf nog onder de bloedspatters van de vechters uit de ring
Overigens nog een leuk weetje... ik zou per 1 dec bij een werkgever gaan werken op een speciale afdeling. Daarvoor moest ik nog een antecedenten onderzoek ondergaan. Doordat ik als sportfotograaf langs de ring op vechtsportgala's zit is er een negatief advies ontstaan omdat er op dat soort plekken blijkbaar veel stoute mensen komen!! Dus ik denk dat ik in de toekomst maar aquaria ga fotograferen Maar dan in ieder geval geen piranha's... stel je voor, die eten mensen op !!!
Comment