Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BTCS in Zolder

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BTCS in Zolder

    Ik ben vorig weekend even naar Zolder geweest voor de BTCS. Hier alvast enkele teaserkes. De rest van de foto's staan HIER online.










    Greets,

    Geert
    www.photopower.be

  • #2
    Re: BTCS in Zolder

    Hoi Geert,

    In de eerste foto zit lekker veel snelheid maar het lijkt erop dat je de verkeerde witbalans hebt gebruikt? De tweede foto is goed gelukt, de Villeneuve is altijd een mooie plaats voor dit soort foto's. Ik denk alleen dat je met het nabewerken bent uitgeschoten met de shadow/highlight tool, het geheel ziet er wat onnatuurlijk uit.



    Tot volgende week op Spa!
    1D mkII * 17-35/2.8-4.0 * 70-200/2.8 * 300/4.0 IS * 580EX

    Comment


    • #3
      Re: BTCS in Zolder

      Oorspronkelijk geplaatst door stefanc
      Hoi Geert,

      In de eerste foto zit lekker veel snelheid maar het lijkt erop dat je de verkeerde witbalans hebt gebruikt? De tweede foto is goed gelukt, de Villeneuve is altijd een mooie plaats voor dit soort foto's. Ik denk alleen dat je met het nabewerken bent uitgeschoten met de shadow/highlight tool, het geheel ziet er wat onnatuurlijk uit.



      Tot volgende week op Spa!
      @ Stefan: Toen de tweede foto gemaakt is was het eigenlijik al een beetje te laat om in de Villeneuve nog mooie dingen te doen door het tegenlicht( dat zoals je zelf wel zal weten daar altijd vroeg optreed)

      Inderdaad tot volgende week in Spa
      www.photopower.be

      Comment

      Working...
      X