Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jump

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Jump

https://fredor2.wixsite.com/portfolio-freddy-1

De jump heb je goed gevangen - maar het totaalplaatje klopt niet lijkt me
    De strepen in de groene achtergrond staan loodrecht op de beweging v/d jump ?
    Daarbij ook het feit dat de ondergrond (en rook- of stofwolk) stil staan en niet mee bewegen met de achtergrond
    Groet
    Peter
    mijn website : klik

Comment

Ik volg Peter.
      Volgens mij is de achtergrond kunstmatig geblurt. Zoiets maakt de foto voor mij zelden beter.
      I put the sexy in dyslexia

Comment

Code:
        De jump heb je goed gevangen - maar het totaalplaatje klopt niet lijkt me
        De strepen in de groene achtergrond staan loodrecht op de beweging v/d jump ?
        Daarbij ook het feit dat de ondergrond (en rook- of stofwolk) stil staan en niet mee bewegen met de achtergrond
        Groet
        Peter​
        (bewegings onscherpe foto's zijn in jou ogen kunstzinnig, artistiek...een toepassing van het adamski effect is dat dus niet ???

Code:
        Ik volg Peter.
        Volgens mij is de achtergrond kunstmatig geblurt. Zoiets maakt de foto voor mij zelden beter.​
        Oeps ik dacht nu net dat jullie artistieke zielen waren ...

Zoals al velen denk ik het hier voor bekeken ga houden...teveel onzin

Groeten
        Freddy
        Last edited by freddy69; 12 juni 2025, 23:10.

Comment

Hey Freddy,
          Forum gaat toch over mening geven - niet ?
          Spijtig genoeg zijn er hier veel te weinig die moeite steken in het schrijven van een mening.
          En meningen mogen trouwens verschillen - dat maakt het boeiend
          Je refereert hier naar een ander beeld van mij - maar heb in die topic niet jouw mening mogen lezen - dacht ik
          Als je dat beeld mislukt vond - zoals ik las - dan had je dat gerust mogen schrijven
          Maar ok - wat ik hierboven schreef was helemaal niet negatief bedoeld - sorry als je dt zo opvat
          En ik zou het spijtig vinden moest je stoppen op het forum - denk dat we ongeveer tegelijk op het forum zijn gestart - in de beginnershoek
          Je bent in de loop van de jaren sterk geevolueerd en heb altijd je fotografie (vliegtuigen, vogels, etc geapprecieerd)
          Groet en til er niet te zwaar aan
          Peter​
          mijn website : klik

Comment

Hey Peter bedankt voor je weerwoord ….en je hebt natuurlijk gelijk je mag/moet je mening op een forum als bd kunnen ventileren….Toch ga ik het hier voor bekeken houden denk ik…..veel te veel chit/chat en te weinig fotografie….geef je een vb ik stelde een vraag ivm focus met Z8.’’ Denk dat er 2 mensen iets schreven….terwijl over snelheidsvertraging er 100den berichten verschenen …..totaal irrelevant voor een forum als bd…ook vandaar dat het niet meer intressant is voor mij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
              Hey Peter bedankt voor je weerwoord ….en je hebt natuurlijk gelijk je mag/moet je mening op een forum als bd kunnen ventileren….Toch ga ik het hier voor bekeken houden denk ik…..veel te veel chit/chat en te weinig fotografie….geef je een vb ik stelde een vraag ivm focus met Z8.’’ Denk dat er 2 mensen iets schreven….terwijl over snelheidsvertraging er 100den berichten verschenen …..totaal irrelevant voor een forum als bd…ook vandaar dat het niet meer intressant is voor mij.
              sorry om tussen jullie beiden ook mijn gevoel te ventileren:
              inderdaad veel chitchat, maar als de titel bij de start me niet aanspreekt, dan lees ik de volgende ook niet. Misschien moet men het aantal reacties of het voortslepen in de tijd beperken? Voor zover dit mogelijk is natuurlijk.
              wat de Z8 betreft: ook sorry, maar ik heb er geen. Dan kan ik ook geen zinnige inbreng leveren.
              persoonlijk vind ik dat de laatste maand(en) er toch meer reacties komen op ingezonden beelden. Reacties die ook meer inhouden dan "mooi", waar men dus kan op verder bouwen. Ik vond het lange tijd pijnlijk om 5 beelden in te zenden en maximaal 1 reactie te krijgen. Ook al weet ik dat reageren niet steeds makkelijk is en dat de boodschap soms negatiever overkomt dan de bedoeling is. Maar het blijft tijdrovend om overal op te reageren wanneer men alle categorieën doorloopt. Ik bewonder bouk daarom.
              weet dat uw foto's naar waarde worden geschat en als inspiratie voor eigen opnames kunnen dienen.
              mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
              nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
              https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Ik zou het in ieder geval spijtig vinden moest je het forum verlaten.
                Ik geef enkel mijn persoonlijke mening over de foto. Soms is dat positief en soms is dat negatief. Maar het is altijd goed bedoelt, misschien haal jij of iemand anders er iets uit of misschien ook niet en dat is ook goed.
                Zo bekijk ik ook de commentaar op mijn eigen foto's en af en toe leer ik daar wat uit en weet ik hoe andere mensen er naar kijken.

Dus ik hoop zeker nog andere foto's van jou te zien hier.
                I put the sexy in dyslexia

Comment

Veel fotografen leggen voor zichzelf de lat hoog. Als er dan een opmerking over een foto komt, kan dat pijnlijk zijn. Bij mij is dat alleszins regelmatig zo (ook omdat mijn lat niet hoog genoeg is volgens anderen). Ik vind het altijd spijtig als een topfotograaf waar ik veel van leer, verkiest BD te verlaten. Ik hoop dat je op jouw beslissing terugkomt, Freddy. Het groot aantal HOF-publicaties waar je op kunt terugkijken, laat zien dat jouw werk hier hoog aangeschreven staat.
                  Groetjes,
                  Xavier
                  Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
                  Sinds mijn pensioen, medewerker en nu ook bestuurslid.
                  Laat de commentaren maar komen.

Comment

Working...
                  X