Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vrije slag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vrije slag

Crawl - foto gemaakt tijdens het BK paralympisch zwemmen (indoor)
    Niet iedereen zal het ermee eens zijn maar voor mij mag sport gerust een beetje artistiek worden voorgesteld
    Bij deze een bewuste sluitertijd van 1/60" - in combi met een heel beperkte flash
    De zwemmers in vrije slag dus - en ik ook

Last edited by blauwzwart; 30 mei 2025, 15:12.
    mijn website : klik

Er is naar mijn persoonlijk gevoel groot verschil tussen reportagefotografie (=scherp en herkenbaar, informatief) en fotografie als kunstvorm (gevoel en sfeer overbrengen). Dit beeld, door de bewegingsonscherpte en de waterstrepen, brengt goed de inspanning, de stress en de ambiance weer van de sporttak. Knap werk.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Voor mij een slag in het water. Ik heb het gevoel dat zij bergop zwemt.

Comment

Ik ben op zich wel meer fan van wat jij dan het niet-artistieke noemt dan als wat jij artistiek noemt (persoonlijk maakt ik daar geen onderscheid in, een foto is goed ofwel is ie dat niet). Maar als dat artistieke goed gedaan is vind ik dat ook mooi.
        Wat aan deze foto beter kon (volgens mijn smaak), een nog trage sluitertijd nemen, nu lijkt het eerder een mislukte poging om een scherpe foto te nemen. En dan de compo, nu onderaan en bovenaan een storende vlek en het lint zit ook wat in de weg. Al besef ik goed dat het niet makkelijk is om dit allemaal te vermijden als je aan de kant staat.
        I put the sexy in dyslexia

Comment

Working...
        X