Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tumbling

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tumbling

Tumbling - indoor en onder het oog van een hoop toeschouwers tijdens live show
    Niet echt een panning maar wel een bewuste 1/125" om er de beweging in te houden

mijn website : klik

Zo'n omgeving en dat licht maakt het zeker niet makkelijk.
    Maar ik vind het beeld niet geslaagd.
    De belichting vind ik niet goed door vooral de overbelichting in het gezicht en borst.
    Ik zie deze beelden graag scherper maar je bedoeling was om er beweging in te krijgen maar dan zou ik precies mijnr sluitertijd nog wat langer maken zodat er nog meer beweging inzit en het misschien wat artistieker wordt. Nu komt het voor mij eerder over als mislukt.
    I put the sexy in dyslexia

Comment

Ik volg hierboven. Ook niet de juiste plaats .

Comment

Tumbling in sporthallen zijn een uitdagende omgeving. Deze foto lijkt nog op een show waar de sporthal verlichting uit is en de spots opgezet worden. Je opzet is bewonderenswaardig, maar weet dat je het heel moeilijk maakt voor jezelf: foto's met bewuste beweging die visueel knap zijn zijn ook wel een lucky shot, als je heel de dag zo fotografeert, loop je het risico dat je op het einde van de dag maar weinig bruikbare foto's hebt. Als je met panning en 1/125 sluitertijden wil werken, is het misschien de moeite om op tumbling wedstrijden te kijken waar je sporthal verlichting hebt en dus iets meer marge qua belichting. Daar kan je volop experimenteren, ze tumblen daar wel een paar uurtjes aan een stuk :-). Je foto is goed, maar zou niet opvallen tussen andere foto's van deze show. De verlichting van de spots werkt ook niet in je voordeel, probeer zeker in RAW te fotograferen en achteraf nog de belichting wat beter te krijgen. Oefening baart kunst, blijven fotograferen dus :-)

Comment

Blauwzwart, u kan veel beter: waarom plaats je een slechte foto hier.

Comment

ik volg de commentaren hierboven wel...niet je beste opname...en B-BOB beschrijft het mooi...

Groeten
            Freddy
            https://fredor2.wixsite.com/portfolio-freddy-1

Comment

Working...
            X