Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hel van Kasterlee

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Hel van Kasterlee

Afgelopen 22 december was het opnieuw de Hel van Kasterlee. Ze omschrijven zichzelf als de zwaarste duathlon van de wereld. En dit jaar was het dan nog eens de zwaarste editie die er geweest is, maar 124 van de 375 gestarten is aangekomen.
    Maar dat is natuurlijk wel plezant om foto's van te maken.
    Hier een reeksje in kleur.

.
    I put the sexy in dyslexia

Mooie reeks ; heel fraai om te bekijken !

Comment

3 mooie beelden die tonen hoe zwaar het echt wel is geweest. Normaal ben ik er ook elk jaar bij als fotograaf maar dit jaar helaas moeten afzeggen. Bij foto 1 en 3 had ik ze liever gezien recht in de front ipv langszij. Dit zou meer actie gegeven hebben aan de foto denk ik.

Grtz Marc.

Comment

Mooie reeks Bert. De eerste spreekt mij het meest aan. Lekker close en toch nog genoeg ruimte rond de dame.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door crosser Bekijk bericht
          3 mooie beelden die tonen hoe zwaar het echt wel is geweest. Normaal ben ik er ook elk jaar bij als fotograaf maar dit jaar helaas moeten afzeggen. Bij foto 1 en 3 had ik ze liever gezien recht in de front ipv langszij. Dit zou meer actie gegeven hebben aan de foto denk ik.

Grtz Marc.
          Spijtig dat je er niet bij kon zijn want het was wel de moeite.
          Van de eerste heb ik er geen ene frontaal genomen omdat zij als enige die weg heeft genomen en zoals je kan zien was dat niet de goede keuze. Van de plaats van de derde heb ik er wel enkele frontaal maar die vind ik toch minder. Dat valt het water niet zo op. Hier had ik het gelukt dat er net een klein waterzonnetje voor wat backlight zorgt.
          I put the sexy in dyslexia

Comment

Working...
          X