Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

High Speed

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • High Speed

    Sinds het moment dat die fotograaf zogezegd de kogel vastlegde die het oor van Trump schampte triggert me dat om het zelf te proberen. Zonder het oor dan wel.
    Het is op zich niet heel moeilijk maar er komt wel een flinke dosis geluk bij kijken. Tussen twee foto's zit 0,008 seconde maar het projectiel heeft een snelheid van 325 meter per seconde. Als je genoeg keren probeert zit er wel een geslaagde poging tussen.
    • ƒ/6.3
    • 148.0 mm
    • 1/40.000
    • 3200​

    High Speed by Gina Heynze, on Flickr
    A photo a day keeps the doctor away.
    Sonygebruiker
    https://www.ginaheynze.nl/

  • #2
    Geniaal!

    Comment


    • #3
      Super !!!!!
      Groeten Andre

      Comment


      • #4
        Prachtig !
        En de vorm van het wolkje door die gassen, super !
        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Verstraete)

        Comment


        • #5
          Eigenlijk ben je aan het filmen ipv fotograferen.

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
            Prachtig !
            En de vorm van het wolkje door die gassen, super !
            Die gaswolk viel me ook sofort op, misschien een beetje geluk (zoal bij alles) maar toch heel mooi "shot" hoor.


            Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
            Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

            Comment


            • #7
              Speciaal en mooi gelukt.
              I put the sexy in dyslexia

              Comment


              • #8
                Knap gedaan hoor !
                Dus als ik je sluitertijd zo bekijk dan is dit eigenlijk geen fotografie maar een "frame grab" uit een stukje film ?

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                  Knap gedaan hoor !
                  Dus als ik je sluitertijd zo bekijk dan is dit eigenlijk geen fotografie maar een "frame grab" uit een stukje film ?

                  grts
                  Sieg
                  Denk het niet hoor - in Mirrorless cameras kan je met de elctronic shutter veel kortere sluitertijden bekomen dan in de DSLR
                  Sommige camera's hebben zowel een elektronische sluiter als een traditionele mechanische sluiter. Maar wat is nou eigenlijk het verschil? Hoe werken ze en hoe weet je wanneer je welke sluiter moet gebruiken? Hier lees je alles wat je moet weten over deze twee soorten sluiters.
                  mijn website : klik

                  Comment

                  Working...
                  X